02187273

ارتباط با انواع مرکز تماس

ارتباط با انواع مرکز تماس

سازمان های بسیاری به دلیل تعدد گوشی تلفن آنالوگ یا پرداخت هزینه های گزاف برای خرید سانترال پاناسونیک و عدم امکان استفاده از این تجهیزات بر بستر شبکه دچار مشکلات عدیـــده ای شده اند، از طرف دیگر شرکت مخابرات ایران در حال ارائه خطوط تلفن دیجیتال (خط ۵ رقمی) بر روی بستر SIP می باشد،فعال سازی خطوط دیجیتال مبتنی بـر SIP در سانتــرال یا مراکــز تماس سخت افزاری نیاز به خرید لایسنس داشته و غالباً اینگونه لایسنس ها در مراکز تماس سخت افزاری بسیار گران می باشد، تمام موارد فـوق شواهــد محکمـی برای نیاز به استفاده از مرکز تماس نرم افزاری به موازات مراکز تماس سخت افزاری می باشد، از اینرو ماهان ویپ جهت برقراری ارتباط این مراکز با نرم افزار مدیریت مرکز تماس اعلام آمادگی می نماید.

دور از ذهن نیست که برقراری ارتباط بین دو مرکز تماس با بسترهای متفاوت می توانــد سازمان ها را متحمــل هزینــه بیشتـــر بـــرای خریــد تجهیزات نموده و البته شاید در بسیاری از مواقع مهاجرت کامل به سمت استفاده از مرکز تماس نرم افزاری امکان پذیر نباشد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.

پیمایش به بالا