02187273

برقراری ارتباط با سیستم های ویپ از کامپیوتر به کامپیوتر

برقراری ارتباط با سیستم های ویپ از کامپیوتر به کامپیوتر

برقراری ارتباط با سیستم های ویپ از کامپیوتر به کامپیوتر
برقراری ارتباط با ویپ از طریق ATA و برقراری ارتباط با ویپ از طریق تلفن های IP ، روش هایی برای برقراری تماس از طریق ویپ بود که قبلا به بررسی آن ها پرداختیم. راه حل دیگر، برقراری ارتباط با ویپ از طریق کامپیوتر به کامیپوتر ( PC TO PC ) می باشد. شیوه برقراری تماس با ویپ ازطریق کامپیوتر به کامپیوتر را در ادامه می خوانید.

را ه های برقراری ارتباط با فناوری ویپ

با مقایسه ویپ در برابر سایر نرم افزار ها ، می توانید با امکانات مختلف آن آشنا شوید . اما تعریف و شیوه برقراری ارتباط از طریق کامپیوتر به کامپیوتر را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تماس ویپ از طریق کامپیوتر به کامپیوتر چیست؟

برقراری ارتباط با ویپ از یک کامپیوتر به کامپیوتری در فاصله های دورتر با استفاده از هدفون و اسپیکر ، پایه ی برقراری این ارتباط است.
برای این ارتباط ، نیازمند نصب نرم افزار های نسخه ویندوز ویپ هستید. البته برخی از سرویس دهندگان ویپ ، نرم افزار های مناسب برای کاربردهای مختلف ویپ را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.

ارتباط کامپیوتر به کامپیوتر با ویپ چگونه برقرار میشود؟

ارتباط دو کامپیوتر با هم ، از طریق پورتکلی به نام H323 که در آینده به صورت مفصل به بررسی آن می پردازیم برقرار میشود و نحوه بر قراری تماس از این طریق ، باوارد کردن ای پی مقصد یا شماره تلفن آن ممکن میشود.

هزینه های ارتباط ویپ با دو کامپیوتر

تمام هزینه های مربوط به این ارتباط به اینترنت مصرفی شما محدود میشود. به علاوه نرم افزار هایی که دانلود و نصب می کنید نیز رایگان هستند.

معایب ارتباط ویپ با دوکامپیوتر

در کنار مزایای این ارتباط ، افت کیفیت صدا در برخی از مواقع ، عدم استفاده از handset و مشکلات در راه اندازی و استفاده از نرم افزار ها ، از نقاط منفی این روش محسوب میشود.

پیمایش به بالا