02187273

مرکز تماس چند رسانه ای

یک مرکز تماس چند رسانه ای، امکان برقـراری ارتباط از طرق گوناگون نظیر SMS، Voice Mail ، FAX ، Email ، تلفن را بطور یکپارچه فراهم می نماید و پرسنل سازمان از طریق نرم افزارهای موجود بر روی رایانه ، تلفن همراه یا تبلت خود می توانند بسیاری از فعالیتها را بصورت خودکار یا نیمه خودکار انجام داده، اطلاعات لازم را در کسری از ثانیه بر روی صفحه نمایش خود مشاهده و به پاسخگویی مشتریان یا مخاطبین خود بپردازند.

برخی از امکانات نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای به شرح ذیل می باشد :

ارتباط پیشرفته با نرم افزارهای دیگر

افزونه یکپارچه سازی نرم افزار مرکز تماس با نرم افزارهای دیگر مانند CRM این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات کالر آی دی از طریق وب سرویس به نرم افزار دیگر ارسال شده و امکان نمایش اطلاعات تماس گیرنده فراهم می شود. با استفاده از این افزونه امکاناتی مانند Click to Call، PopUp، الصاق فایل مکالمه ضبط شده به پرونده مشتری یا نمایش گزارشات تماس در نرم افزارهای دیگر به راحتی امکان پذیر است.

نمایش کالر آی دی (Caller ID) و اطلاعات مخاطب

هنگامی که تماس تلفنی برقرار میشود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویپ به دلیل یکپارچه بودن با مرکز تماس، شماره تماس گیرنده را نمایش میدهد و کاربر با کلیک کردن بر روی آن میتواند اطلاعات تکمیلی که قبلا وارد شده را مشاهده نموده یا مخاطب جدید را ثبت نماید.

کلیک و برقراری تماس (Click to Call)

هنگامی که اپراتور می خواهد با مشتری تماس بگیرد بدون نیاز به شماره گیری بر روی آیکون مربوط به شماره گیری کلیک می کند و نرم افزار بصورت خودکار تماس را به گوشی تلفن نرم افزاری یا تلفن رومیزی اپراتور انتقال می دهد.

ارسال پیامک

از طریق ارتباط نرم مدیریت مرکز تماس با وب سرویس پنل ارسال پیامک به راحتی می توانید برای تماس گیرندگان پیامک ارسال نمایید بطور مثال برای تمام تماس گیرندگانی که با پیش شماره ۰۹ تماس گرفته اند یک پیامک حاوی کد تخفیف ارسال شود یا برای پرسنل زمانیکه تماسی بر روی تلفن داخلی خود از دست می دهند پیامک حاوی شماره Missed Call شده ارسال شود.

ارسال ایمیل

از طریق این نرم افزار می توانید با استفاده از سرور SMTP مربوط به ایمیل برای مشتریان خود یا آدرس ایمیل های داخلی سازمان، پیام دلخواه ارسال نمایید.

ارسال فکس

با توجه به اینکه سرویس نمابر الکترونیک هنوز در بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد لذا با استفاده از این افزونه می توانید برای تمامی دستگاه های نمابر به راحتی مستندات مورد نظر خود را ارسال یا دریافت نمایید، این افزونه امکان اتصال به نرم افزارهای دیگر از طریق وب سرویس را دارا می باشد، فکس های دریافتی امکان ارسال به ایمیل را نیز دارند و از طرف دیگر با حقوق دسترسی تعریف شده در نرم افزار کلیه پرسنل دسترسی به فکس واحدهای دیگر ندارند.

طراحی گزارشات

در نرم افزار گزارشات جذاب و بسیار کاربردی طراحی شده است، تقریبا می توان گفت از ایجاد گزارشات دیگر بی نیاز خواهید بود اما در صورت نیاز به گزارشات بیشتر با توجه به اینکه نرم افزار در تمام گزارشات خروجی اکسل با نسخه های مختلف را پشتیبانی می کند می توانید گزارشات خود را از طریق داده های اکسل ایجاد نمایید.

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا