02187273

نرم افزار مرکز تماس ویپ: ارتباط بین شرکت ها و دفاتر

نرم افزار مرکز تماس ویپ: ارتباط بین شرکت ها و دفاتر

بهترین روش برای برقراری ارتباط بین شرکت‌های بزرگ با انبار و کارخانه‌ها که در طول روز دائماً  با هم در تماس هستند، استفاده از مرکز تماس ویپ است. با استفاده از مرکز تماس ‌می‌توانید به راحتی تمام نیازهای مدیران را مرتفع کنید. در ادامه مزیت استفاده از مرکز تماس برای ایجاد ارتباط بین شرکت‌ها و کارخانه‌ها با یک مثال توضیح داده شده است:

ارتباط بین شرکت ها و دفاتر با نرم افزار ویپ

شرکت‌های بزرگ که چندین انبار و کارخانه دارند، با استفاده از نرم افزار مرکزتماس می توانند به سادگی با گرفتن داخلی مورد نظر خود، از شرکت با افراد مشخص در انبار و کارخانه تماس بگیرند و گفتگوهای خود را انجام دهند. همچنین زمانی‌که مشتری‌ها قصد اطلاع از وضعیت و پیگیری کالای سفارش داده خود را دارند، برای اطلاع از مرحله ساخت یا آماده سازی و ورود به انبار کالا می توانند با استفاده از داخلی واحد کنترل و پیگیری، با آن ها تماس بگیرند و مستقیما تماس بگیرند. نتیجه این امر، کاهش تعداد تماس ها، صرفه جویی در زمان و افزایش رضایتمندی مشتری است.

ممکن است مدیریت یک مجموعه بخواهد در روز و ساعت مشخصی به طور هماهنگ با مدیران واحدهای مختلف در دفاتر مختلف مجموعه خود، یک جلسه غیرحضوری داشته باشد و یا زمان‌هایی که در سفر هست، با کارمندان مجموعه خود در ارتباط باشد. برای مثال با تماس با داخلی کارمند مورد نظر خود، با او تماس بگیرد یا بالعکس، کارمندان به این صورت با مدیران در تماس باشند.

ممکن است مدیر یک سازمان پس از بازگشت از سفر خود بخواهد گزارش عملکرد واحد فروش را بررسی کند. اگر از خود می پرسید چطور به این گزارش می توان دسترسی داشت باید بگوییم با استفاده از امکانات نرم افزار ویپ می تواند به تماس ها گوش بدهد، تعداد تماس های دریافتی را چک کند،  میانگین زمان صرف شده برای هر تماس را بررسی کند و در کل عملکرد کارشناسان خود را با این گزارش تحلیل نماید.

افزایش فروش با نرم افزار ویپ

در واحد فروش هر سازمان، اولویت با مشتری است. در نتیجه فروشنده یا اپراتور باید تمام صحبت ها و سوالات مشتری را به صورت شفاف پاسخ دهد. درنتیجه بهتر است یک کارمند فروش حرفه ای، ابتدا به حرف های مشتری گوش بدهد و بعد از بررسی نیازهای او، به صورت کامل پاسخ دهد تا فروش محصولات به روش بهینه بالا رود. همه این موارد به آموزش و مراقبت نیاز دارد که مدیر مجموعه می تواند بعد از انجام آموزش ها، با شنود مکالمات از طریق مرکز تماس و بررسی گزارش تماس ها، به رشد کارمندان و درنهایت رشد مجموعه کمک کند.

درنتیجه نرم افزار مدیریت مرکز تماس ویپ نه تنها به گزارش گیری از تماس های ورودی، خروجی، و غیره کمک می کند بلکه با شنود تماس های کارمندان به پیشرفت ارتباط آن ها با مشتریان و رفع ایرادات گفتگوها کمک می کند تا اپراتورها با آگاهی از نقاط قوت و ضعف خود، مکالمه ای حرفه ای با مشتری ها داشته باشند که به فروش منجر شود.

نرم افزار دانش بنیان ماهان ویپ امکان ایجاد بسیاری از امکانات سفارشی سازی شده را نیز دارد. برای نمونه می توان به درخواست یک مجموعه به ایجاد امکانی برای کارشناسان اشاره نمود که با استفاده از آن بتوانند با ورود کد خود در سامانه، از بدهی مالی به شرکت مطلع شوند.

امیدواریم این مطلب شما را در جهت شناخت بیشتر و بهتر این نرم افزار کمک کرده باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید.

 

پیمایش به بالا