02187273

مدیریت مرکز تماس

کاربرد مدیریت مرکز تماس در مراکز علمی و آموزشی

در دنیای امروز ارتباطات گسترده مداوم با استفاده از تکنولوژی های نوین، سبک و سیاق دیگری پیدا نموده و همواره تکنولوژی های نوین سعی در ایجاد امکان برقراری ارتباط آسان تر داشته اند. یکی از ساده ترین روش های برقراری ارتباط استفاده از خطوط تلفن ثابت می باشد که پس از ظهور اینترنت و قابلیت های شبکه های رایانه ای، استفاده از بستر اینترنت برای برقراری تماس یکی از روشهای نوین ایجاد ارتباطات آسان در سازمانها یا شرکتها شده است.

مدیریت مرکز تماس
مدیریت مرکز تماس

کاربرد مدیریت مرکز تماس

با کمک تکنولوژی نرم افزار مدیریت مرکز تماس شرکت ماهان ویپ و استفاده از این بستر در مراکز علمی و آموزشی می توانید به راحتی باعث کاهـــش ملموس هزیــنه ها شوید. ایجاد یک مرکز تماس (Call Center)می تواند بستر ارتباطی مدیریت شده و قانونمندی را برای سازمان فراهم نماید و تمامی این امکانات بصورت یکپارچه در اختیار مدیران و پرسنل مجموعه باشد. امکان نصب، راه اندازی و سپس به کارگیری سریع و بدون دغدغه مدیریت مرکز تماس را فراهم می کند. شرکت ماهان ویپ با تولید نرم افزار مدیریت مرکز تماس که دارای امکانات و قابلیت های ویـــژه ای برای بهره گــــیری بالای مراکـــز است که در ذیل به شرح کامل آن می پردازیم.

امکانات و مزایای مرکز تلفن ماهان ویپ دردانشگاه ها و کلیه مراکز علمی و آموزشی

1-    کنفرانس صوتی و تصویری ( Audio and VideoConferencing )

برقراری تماس و ایجاد کنفرانس بین مدیران و پرسنل امکان پذیر می باشد.

2-    امکان دریافت پیام صوتی ( VoiceMail )

در صورت عدم حضور پرسنل جهت پاسخگویی می توان در صندوق صوتی آنها پیام ارسال نمود.

3-    سناریوی تماسی (Dial Plan).

سناریوی تماسی قابلیت ویژه ای است که به شما امکان تعریف سناریو های متفاوتی را می دهد بطور مثال برای تماس های بعد از ساعت 12 ظهر پیام صوتی مبنی بر زمان نهار و نماز پخش شود. یا زمانی که پرسنل پاسخگوی تلفن نبودند تماس بر روی تلفن همراه آنها انتقال یابد.

4-    ضبط مکالمات ( CallRecording )

می توان مکالمات داخلی و خارجی مجموعه را جهت بازبینی ، حــل اختلافــات و افزایــش سطح کیفی ضبط نمایید.

5-    منوی پاسخگوی صوتی ( Interactive Voice Response )

منوی پاسخگوی صوتی می تواند به صورت خودکار مخاطبین را به واحد درخواستی هدایت نماید ، مانند شماره گیری عدد 1 برای اتصال به واحد آموزش.

6-    صف انتظار ( Queue ).

در صورتی که تماس های مجموعه زیاد باشد تماس گیرندگان صدای بوغ اشغال نشنیده و وارد صف تماس می شوند مانند شما دومین نفر در صف تماس هستید لطفا شکیبا باشید.

7-    تحلیل صف (Queue Analyze).

تحلیل صف گزارشات آماری متنوعی از رخدادهای صف تماس ارائه می نماید ، بطور مثال اینکه بدانیم چه تعداد تماس از دست رفته به علت نماندن در صف اتفاق می افتد.

8-    تلفن های نرم افزاری ( Softphone )

جهت کاهش هزینه ها پرسنل می توانند از تلفن های نرم افزاری به همراه هدست استفاده نمایند.

9-    شنود مکالمات ( ChanSpy )

مدیران می توانند جهت افزایش سطح کیفی پاسخگویی به مخاطبین مکالمات مجموعه را شنود نمایند.

10-  گزارش گیری ( Reporting).

مدیران می توانند از کلیه تماس های ورودی و خروجی گزارشات آماری متنوع بر حسب میزان پراکندگی تماس ، شماره ها تماس گیرنده و … تهیه نمایند.

11-  مانیتورینگ ( Monitoring).

مدیریت و مشاهده تماس ها بصورت لحظه ای برای مدیران میسر می باشد بطوری که می توانید در لحظه تماس یک مخاطب را به داخلی دیگری انتقال دهید یا تماس خاصی را شنود نمایید.

12-  ارسال پیام صوتی انبوه (Dialer).

ارسال پیام صوتی انبوه مانند پیامک می تواند در قالب پیام صوتی تبریک سال نو یا اطلاع رسانی تشکیل نشدن یک کلاس و… برای اساتید یا دانشجویان ارسال شود.

13-  وب فون یا تماس اینترنتی رایگان (webphone).

مخاطبین می توانند از طریق وب فون موجود در وب سایت مجموعه با داخلی های مورد نظر بصورت رایگان تماس حاصل نمایند البته وب فون می تواند امکانات متعددی به شرح ذیل داشته باشد :

  •    تماس صوتی رایگان از طریق اینترنت
  •    تماس تصویری رایگان از طریق اینترنت
  •    تماس متنی رایگان از طریق اینترنت
  •    ایجاد کنفرانس چند نفره برای برقراری ارتباط
  •    در دسترس بودن از تمام اقصی نقاط جهان
  •    ارسال فایل در صورت نیاز ، همزمان با برقراری تماس
  •    بدون وابستگی به نرم افزار خاص یا سیستم عامل
  •    عدم نیاز به گوشی سخت افزاری یا خط تلفن
  •    قابلیت نمایش موقعیت تماس گیرنده

گفتنی است این نرم افزار از سال 1388 تولید و عرضه شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار می توانند به وب سایت شرکت ماهان ویپ مراجعه نمایند.

پیمایش به بالا