02187273

همه چیز درباره استریسک

همه چیز درباره استریسک

استریسک چیست

استریسک یک چارچوب اوپن سورس است که برای برنامه‌های ارتباطی طراحی شده است. استریسک یک کامپیوتر معمولی را به یک سرور ارتباطی تبدیل می‌کند. استریسک به سیستم‌ها IP PBX، گیت وی های ویپ، سرورها و سایر راه‌حل‌های سفارشی قدرت می‌دهد.

استریسک سال ۱۹۹۹، به‌منظور پیشرفت روش‌های ارتباطی مبتنی بر شبکه و ارتبطاات (تصویری، صوتی، تلفنی و غیره) ایجاد شد.

امروزه بیش از یک میلیون سیستم ارتباطی برپایه استریسک، دربیش از ۱۷۰ کشور در دسترس هستند. بیش از هزار نفر از مشتری‌ها از استریسک استفاده می‌کنند. اغلب آن‌ها توسط سیستم توسعه دهندگان استفاده می‌شوند، استریسک می‌تواند پایه یک سیستم کامل تلفن تجاری باشد یا برای افزایش یا گسترش یک سیستم موجود یا برای ایجاد شکاف بین سیستم‌ها استفاده شود.

با استفاده از استریسک چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

استریسک چارچوبی برای ایجاد پروتکل‌‌های متعدد، برنامه‌های ارتباطات در لحظه و راه‌حل‌ها است. این فناوری برنامه صدا و تصویری مشابه با اپاچه است: پلتفرم اصلی.

استریسک پیچیدگی پروتکل‌های ارتباطی و فناوری را انتزاعی کرده و امکان تمرکز روی راه‌حل‌ها ممکن کرده است. شما می‌توانید با استفاده از استریسک می‌توانید به گیت وی های ویپ، توزیع تماس، سیستم‌ها تماس و غیره دسترسی داشته باشید. استریسک ویژگی‌های سطح بالا و پایینی دارد که به طور خاص، روند ایحاد برنامه‌های پیچیده را آسان می‌ند.

برای استفاده از استریسک چه چیزهایی را باید بدانم؟

بستگی به شما دارد. چارچوب استریسک توسط توسعه‌دهندگان و برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان ماهان‌ویپ به شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

در واقع استریسک را می‌توان محبوب‌ترین سیستم تلفنی ویپ در دنیا دانست که بسیاری از IP-PBXها بر پایه آن تولید شده‌اند.

 

منبع: Asterisk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا