02187273

چگونه سیستم تماس ویپ، به کاهش استرس کارمندان کمک می‌کند؟

چگونه سیستم تماس ویپ، به کاهش استرس کارمندان کمک می‌کند؟

برای این‌که متوجه شوید حتی آرام‌ترین محیط‌های کاری هم می‌توانند بسیار استرس‌زا شوند، حتماً نباید در آن محیط‌ها برای مدت طولانی کار کرده باشید. کارکنان شما متوجه وظایفی که دارند می‌شوند، اما گاهی این موضوع منجر به ایجاد محیطی موفق و جوی آرام نمی‌شود.

کاری که مدیران شرکت‌ها معمولاً دوست دارند برای کارکنان خود انجام دهند، کاهش سطح استرس و اضطراب آن‌ها است. در شرکت‌هایی که بخش فروش یا پشتیبانی نقش مهمی را ایفا می‌کند، داشتن مرکز تماس ویپ، به‌طرز شگفت انگیزی از استرس کارمندان آن‌ شرکت‌ها می‌کاهد. و بی شک یک کارمند خوشحال، بازدهی بالاتری نیز دارد.

خب به‌نظر شما سیستم تماس ویپ دقیقاً چطور به کاهش اضطراب کارمندان کمک می‌کند؟ ماهان‌ویپ در این مقاله به چهار مورد از مهم‌ترین تاثیرات سیستم تماس ویپ بر کاهش سطح اضطراب اشاره کرده است:

کار کردن دور از میز:

در بیشتر شرکت‌ها بسیاری از کارهای فرعی موجب می‌شود کارمندان از پشت میزهای خود بلند شوند. مشکل اینجاست که اگر او در نزدیک‌ترین قسمت اتاق هم باشد، بازهم تا تماس خود را پاسخ دهد، ممکن است کمی زمان ببرد و مشتری را ناراضی کند. با استفاده از سیستم تماس ویپ کارمندان می‌توانند در هر بخشی از شرکت که هستند، تماس را روی موبایل خود منتقل کنند و بدون نگرانی پاسخ مشتری را بدهند. با این قابلیت کارمندان می‌توانند چندین فعالیت را بسادگی باهم مدیریت کنند.

ارتباط از راه دور:

سال‌های گذشته، کسب و کارها از ارتباطات راه دور به عنوان جایگزینی برای کارمندانی که شبانه روز در شرکت مشغول به کار باشند استفاده کردند. بعضی از قسمت‌ها در یک شرکت همیشه نیاز به نیرو و پاسخگویی دارد. در چنین قسمت‌هایی به جای اینکه کارمندان داخل شرکت کار کنند، با استفاده از ویپ می‌توانند در منزل نیز تماس‌ها را دریافت کنند.

تلفن گویا (IVR):

با استفاده از این قابلیت، تماس گیرندگان به‌صورت خودکار، به بخش‌‌های مختلف ارجاع داده می‌شوند. برخی مواقع کارمندان به دلیل تماس‌های زیاد، تمرکز خود را از دست می‌دهند و در راهنمایی تماس گیرنده‌ها، با مشکل مواجه می‌شوند. منوی صوتی پخش خودکار تماس، این قابلیت را ایجاد می‌کند تا هر بخش به قسمت‌های مختلفی تقسیم شود و هر فرد، دقیقاً پاسخ نیاز مشخصی از تماس گیرنده را بدهد.

بهبود کیفیت خدمات:

سیستم تماس ویپ، به بهبود کیفیت خدمات به مشتری کمک می‌کند. برای مثال، قبل از اینکه هر تماس به کارشناس ارجاع داده شود، چند سوال به صورت خودکار از تماس گیرنده پرسیده می‌شود تا وقت کارشناس برای پرسش سوال‌های عمومی گرفته نشود. همچنین ماهان‌ویپ امکان پاپ آپ تماس را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با استفاده از آن شماره تلفن و اطلاعات تماس گیرنده برای کارشناس نمایش داده می‌شود، درنتیجه نه‌تنها از مدت زمان مکالمه کاسته خواهد شد، بلکه خروجی مکالمه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

نرم‌افزار مرکز تماس ماهان‌ویپ با استفاده از امکانات مختلف، به کاهش سطح استرس و اضطراب کارمندان و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کرده است. اگرچه برخی استرس‌ها از کار حذف شدنی نیستند، اما با اقداماتی که توسط ویپ انجام می‌شود، می‌توان به بهبود حال کارکنان و درنتیجه بهبود خروجی شرکت کمک کرد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص نرم افزار ویپ، با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات خود را بی دریغ در اختیار شما همراهان قرار دهند.

 

منبع: phonesuite

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا