02187273

آغاز کسب و کار با استفاده از ویپ 2

آغاز کسب و کار با استفاده از ویپ – بخش دوم

برای شروع کسب و کار با ویپ ، شاخه های موجود برای فعالیت در زمینه ویپ را در بخش اول معرفی کرده ایم. اما راه اندازی کسب وکار با ویپ ، مشابه مشاغل دیگر ، نیازمند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ویژه ای می باشد که بتوانیم با استفاده از آن ها ، سرویس دهی کنیم. برای آشنایی بیشتر با مواد لازم جهت فعالیت در زمینه ویپ ، با ما همراه باشید.

نکات لازم جهت شروع فعالیت در زمینه ویپ

علاوه بر نرم افزار های ویپ که افرادی که از سرویس دهندگان خدماتی را دریافت می کنند، نیازمند نصب آن ها هستند ، خود سرویس دهندگان نیز نیازمند امکاناتی هستند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

امکانات سخت افزاری لازم برای ارائه دهندگان ویپ

برای مدیریت ترافیک کاربران ، شما نیازمند سرور هایی هستید که می توانند داخل کشور و یا خارج از کشور باشند. این سرور ها ، از RTP جهت کنترل ترافیک کاربران و RADIUS برای اعتبار سنجی گیتوی های ویپ تشکیل شده اند. بعد از مدتی ، با افزایش کاربران ، سرور های ویپ افزایش خواهند یافت.

امکانات نرم افزاری لازم برای ارائه دهندگان ویپ

برای جمع بندی صورت حساب مشترکین ویپ و تخمین هزینه های لازم حین مصرف و در نهایت صدور صورت حساب ، نیازمند امکانات نرم افزاری هستید . با استفاده از نرم افزارها ، می توانید فعالیت کاربران را دنبال کنید و میزان مصرف را ثبت کنید.
نرم افزارهای موجود در این زمینه ، نرم افزار های LCR هستند. با استفاده از این نرم افزارها ، rate یا نرخ مربوطه احتساب میشود. به علاوه یکی از فاکتور های مهم برای کاربران ، کیفیت تماس هاست. با استفاده از این نرم افزار ، پارامتر های موثر در کیفیت تماس را می توانید تغییر دهید.
پیروز باشید.

پیمایش به بالا