02187273

مدیریت مرکز تماس

آیا مرکز تماس را می شناسید؟

مرکز تماس از روشهای برقراری ارتباط با مشتریان جهت پاسخگویی شبانه روزی به آنها می باشد.این مرکز را اصطلاحاً Contact Center می نامند. امروزه و در بخش کسب و کار، تجارت الکترونیک و ارائه خدمات، آنچه که باعث رونق اقتصادی و سود آوری بیشتر می گردد جذب مخاطبان و مشتریان بیشترتوسط مدیریت مرکز می باشد. این مهم تنها در صورتی حاصل می گردد که مخاطبان از خدماتی که توسط سازمان های ذیربط به آنها ارائه می شود راضی بوده و اطمینان حاصل کنند قابلیت سرویس دهی به آنها را دارا می باشد و این نیز توسط مدیریت مرکز ممکن می شود.

مدیریت مرکز تماس
مدیریت مرکز تماس

آنچه مسلم است نوع و کیفیت ارتباط بین مشتریان و سازمان ارائه کننده خدمات در فرآیند مرکز تماس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که با استفاده نرم افزار مدیریت مرکز ماهان ویپ و امکانات نرم افزاری آن می توانید بهترین نتیجه را حاصل کنید.

این بدان معناست که زمانی که مشتری از طریق مرکز تماس خدمات بهتری دریافت می نماید رضایتمندی بیشتری حاصل می گردد که در نهایت این مرکز باعث منفعت و سودمندی بیشتری برای سازمان ارائه کننده نیز می شود.

Contact Center چیست ؟

امروزه تقریباً تمامی سازمانها، موسسات و شرکتهای بزرگ از مرکز تماس برای ارائه هر چه بهتر خدمات خود به مشتریان و برقراری ارتباطات منظم با آنها استفاده می کنند و در راستای نیل به اهداف خود و جلب رضایتمندی مشتریان برای جلب آنها در حوزه کسب و کار و یا خدمات خود مرکز تماس هزی را برای پاسخگویی به مشتریان راه اندازی نموده اند. در واقع سازمانها بر اساس کسب و کارهای خویش فعالیتهای مختلفی را در این مرکز انجام می دهند. به طور مثال سنجش میزان رضایتمندی از محصولات ارائه شده به آنها، خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباط سازمان و مشتری ، از طریق مرکز تماس Contact Center انجام می پذیرد.

چندین روش ارتباطی در یک مرکز جهت ارائه خدمات به مشتری در دنیای کنونی مطرح است که شامل تلفن، ایمیل، نمابر، وب، IVR و… می باشد.در مرکز تماس سوییچ های مخابراتی (PBAX,PBX) جزو ملزومات اصلی یک مرکز تماس می باشد که مستقل از نرم افزار مدیریت مرکز تماس از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. بدین معنی که در صورت وابستگی به سوئیچ مخابراتی با پیشرفت امکانات مخابراتی و پیدایش سخت افزار های جدید، سازمان بدون نیاز به تغییر نرم افزار مدیریت مرکز تماس می تواند از امکانات جدید مخابراتی بهره جوید. مرکز تماس های مهم در کشور عبارتاز: 118 ,110 ,137 ,125 ,115 , امداد خودرو و… است.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مدیریت مرکز تماس مراجعه کرده و با امکانات نرم افزاری مدیریت مرکز تماس ماهان ویپ آشنا شوید.

پیمایش به بالا