02187273

ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی ویپ - بخش سوم

ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی voip – بخش سوم

در بخش قبلی آموختید که سخت افزار و نرم افزار در کنار یک ارتباط مناسب اینترنتی، ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی voip هستند. موارد دیگری از جمله در نظر گرفتن عادت های برقراری تماس شما از نظر طول مکالمه ، هزینه هایی که باید برای راه اندازی voip صرف شود، PSTN، سوییچ کردن تماس ها و سرویس دهنده شما ، در راه اندازی voip حائز اهمیت هستند. برای آشنایی مختصر با این موارد، شما را به مطالعه ی ادامه مطلب دعوت می کنیم.

برای راه اندازی voip از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟

به موارد زیر قبل از راه اندازی voip دقت داشته باشید:
فاصله شما در برقراری تماس
قبل از راه اندازی سیستم ویپ ، به مسافتی که می خواهید تماس در طول آن برقرار شود، دقت کنید. اگر تمام تماس های شما به شهر محل سکونتان و شهرستان های اطراف محدود میشود که برقراری ارتباط از طریق خطوط مستقیم، تفاوت چندانی ندارد، بهتر است که در زمینه ویپ سرمایه گذاری نکنید. در راه اندازی voip قطعا درباره ی مسافت های تماس تلفنی از شما سوال پرسیده میشود. برای تماس های خارج از کشور ، شاید سیستم ویپ بهترین گزینه است.
پیش بینی راه های ارتباطی در نبود اینترنت و قطعی ویپ
بعد از خرید سیستم دلخواه ، کارشناسان برای راه اندازی voip به محل مراجعه می کنند و یا این که خود شما برای اتصال سرویس اقدام می کنید. بهتر است که همان لحظه درارتباط با قطعی اینترنت و زمان هایی که ویپ قطع میشود از کارشناسان راه های جایگزین را بپرسید. مثلا در اوقاتی که هوا خوب نیست و مشکلات سراسری ایجاد میشود، ممکن است که تلفن کسب وکار شما مسدود شود و ضرر های زیادی را متحمل شوید.  برای مواقعی که اینترنت کند است یا دسترسی شما به طور کلی محدود میشود، راهکار های زیادی وجود دارد که بهتر است از سرویس دهندگان ویپ بپرسید.

پیمایش به بالا