02187273

ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی voip

ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی voip 

اگر با سیستم ویپ آشنا شدید و قصد دارید از راه اندازی کسب وکار با ویپ را تجربه کنید، باید با نحوه راه اندازی آن و ابزارها و ملزومات مورد نیاز برای نصب آن آشنا باشید. راه اندازی voip ، مقوله ای است که اغلب شرکت ها در کنار سایر خدمات خود ارائه می کنند. اما آشنایی با ابزارهای موردنیاز برای راه اندازی voip ، برای افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند، لازم است.

برای راه اندازی voip به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای راه اندازی voip ، دو ابزار اصلی یعنی سخت افزار یا نرم افزار مورد نیاز است.
موارد استفاده از نرم افزار یا سخت افزار
اگر شما از تلفن های عادی استفاده می کنید، مثلا در شرکت ها یا منازل ، سخت افزار ها ملزومات مورد نیاز شما هستند. اما شاید حجم زیادی از تقاضای این سیستم ، مربوط به سیستم های پاسخ گویی و ارتباطی با مشتریان و …می باشد.در این موارد باید از نرم افزار و میکروفون استفاده کنید.
در صورتی که از ADSL استفاده می کنید، نیازمند پرداخت هزینه برای اجاره یا خریداری یک خط جداگانه هستید. در هر حال اگر کابل اینترنت دارید ، شاید بتوانید از همان برای راه اندازی voip استفاده کنید.  در کنار نرم افزار یا سخت افزار، باید موارد دیگری را نیز در اختیار داشته باشید که سبب برقراری ارتباط در سیستم های ویپ میشود و می توانید پس از راه اندازی voip، بلافاصله تماس برقرار کنید.این موارد عبارتنداز:
کانکشن یا ارتباط مناسب اینترنتی
خیلی از اختلالاتی که ممکن است بعد از راه اندازی voip بروز دهد، مشکلات اینترنت و ضعف پهنای باند است. اگر می خواهید با راه اندازی ویپ در هزینه های صرفه جویی کنید، توجه داشته باشید که بخشی از سرمایه را نیز باید صرف افزایش پهنای باند کنید. باقی ملزومات راه اندازی voip را در بخش های بعدی مطالعه کنید.

پیمایش به بالا