02187273

استاندارد های گیت وی ویپ

استانداردهای گیت وی ویپ

از جمله گیت وی ویپ های دیجیتال شامل: 1T1,2T1,4T1,8T1,16T1-1E,2E1,4E1-1BRI,2BRI,4BRI,8BRI  گیت وی ویپ های FXOنیز شامل انواع 4پورت، 8پورت، 16 پورت، 24 پورت، 48 پورت می باشد. گیت وی ویپ های FXSنیز شامل انواع : 4پورتف 8پورت،16 پورت، 24 پورت، 48 پورت می باشد.
این که به کدام تعداد از پورت ها نیاز دارید می توانید آن نوع به خصوص را انتخاب و تهیه کنید. قبل از تهیه دستگاه های گیت وی voip نیاز خود را بسنجید و افراد دارای صلاحیت و آگاهی کمک بخواهید تا شما را در انتخاب دستگاه مناسب راهنمایی کنند زیرا تهیه دستگاهی که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند باید قبل از خرید سیستم سنجیده شود شما می توانید نوع کاربرد خود را به فروشنده شرح دهید و از او در این زمینه کمک بخواهید این که برای چه بخش و قسمتی می خواهید آن را تهیه کنید مثلا برای یک شرکت، کارخانه، آموزشگاه، منزل مسکونی و…. می تواند به شما انتخاب متفاوتی را ارائه دهد. استفاده از مطالب و توضیحات هریک از سیستم های گیت وی ویپ و معرفی آن ها در کاتالوگ و بروشور نیز می توان شما را در انتخاب راهنمایی کند.
شرکت ها تولید کننده و برندهای معروف و متعددی از دستگاه گیت وی voip هستند که در مباحث قبلی در مورد برندهای آنها توضیح و نام معروف ترین آن ها توضیح داده شد.برای اصل و اروجینال بودن دستگاه خریداری شده حتما از فروشندگان و شرکت های معتبر اقدام به خرید کنید تا بتوانید از امکانات و پشتیبانی آن ها در نصب و راه اندازی بهره ببرید.

اصطلاحات استانداردهای گیت وی ویپ

بعضی از اصطلاحاتی که کاربرد زیادی در سیستم های گیت وی ویپ دارند شامل موارد زیاد است از جمله:
Forein exchange office – fxo. Forein exchange station- fxs. Call transfer. Way local conferencing. DND. Hold. Follow me. Least cost routing. Call park. Call pick up. Speed dial.
در مطالب بعدی در مورد هریک از این اصطلاحات و کاربرد آن در دستگاه های گیت وی ویپ اطلاعاتی داده خواهد شد.

پیمایش به بالا