02187273

انتخاب بهترین نوع تلفن وپ

انتخاب بهترین نوع تلفن ویپ

همان طور که قبلا خوانید ، تلفن های ویپ انواع مختلفی دارند که ویژگی های هر یک را نیز بررسی کردیم. برای این که بتوانیم بهترین نوع تلفن ویپ را انتخاب کنیم ، نکاتی را در ادامه می خوانید که شناسایی بهترین نوع این تلفن را ساده تر می کند.

نحوه انتخاب بهترین نوع تلفن وپ

عواملی که باید در انتخاب انواع تلفن های ویپ ، در نظر داشته باشید عبارتند از:
بررسی شبکه محلی
همان طور که می دانید ، ویپ از شبکه های محلی یا LAN برای انتقال تماس های صوتی و تصویری استفاده می کند. این بخش بسیار مهم است و عامل ایجاد اختلال و افت کیفیت ویپ ، نادیده گرفتن این مورد قبل از اقدام به خرید تلفن است.  بر اساس کشش شبکه محلی شما ، از نوع تلفن ویپ سازگار تر استفاده کنید و مشخصه های آن را با کارشناسان در میان بگذارید.
کیفیت دسترسی به اینترنت
دقت داشته باشید که میزان سرعت و پهنای مورد نیاز شما برای تماس های ویپ ، ثابت نیست و باید بر اساس انتظاراتی که از تلفن ویپ دارید ، تلفن را انتخاب کنید. گاهی تماس هایی که از طریق ویپ منتقل میشوند بیش از حد استانداردی است که پیش بینی شده است. پس باید وضعیت پهنای باند برای تامین بستر لازم دریافت تماس بررسی شود. بر اساس نکاتی که گفته شد ، دو سیستم میزبانی شده و مستقر در مرکز را بررسی می کنیم:
تلفن های میزبانی شده
در سیستم میزبانی شده تمامی امکانات ممکن را می توانید ببینید و آن ها را انتخاب کنید. از آن جا که این سیستم میزبانی میشود ، هزینه خرید تجهیزات و نصب و راه انداری voip نیز به تمام هزینه ها افزوده میشود.
سیستم مستقر در مرکز
این سیستم با توجه به هزینه های سخت افزاری کمتر ، به صرفه تر است.اما تمام کارهای فنی مربوط به راه اندازی سیستم بر عهده ی شرکت های ویپ است و شما درسترسی مستقیم به تنظیمات ندارید. این سرویس را برای شرکت های نوپایی که بودجه متوسطی برای این امور دارند پیشنهاد می کنیم.

پیمایش به بالا