02187273

برقراری ارتباط با سیستم های ویپ از طریق تلفن IP

برقراری ارتباط با سیستم های ویپ از طریق تلفن IP

علاوه بر برقراری ارتباط با ویپ از طریق ATA ، یکی از راه های برقراری ارتباط با نقاط مختلف دنیا ، استفاده از تلفن IP می باشد. برقراری ارتباط از طریق IP ، شمارا قادر می سازد تا با استفاده از این تلفن نرم افزاری ، بتوانید از طریق کامیپوتر خود با سرتاسر جهان در ارتباط باشید. توضیحات بیشتر در ارتباط با آی پی فون ها را در ادامه خواهید خواند.

را ه های برقراری ارتباط با سیستم های ویپ

یکی از مزایای ویپ که قبلا هم به آن اشاره کرده ایم ، راه های برقراری متنوعی است که می توان با استفاده از آن ها به ویپ متصل بود.
تلفن IP چیست؟
آی پی فون ها یا تلفن های ویپ ، امکانات لازم را جهت برقراری ارتباط تلفنی از طریق نت را دارند. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن های ویپ ، ارتباط سریع تر ، بدون قطعی و بر پایه ی آی پی را به ارمغان می آورند.
در تلفن های آی پی از ارتباط دهنده ی RJ ۴۵ Ethernet استفاده میشود و همین رابط یا کانکتر ، سبب تفاوت تلفن های آی پی نسبت به تلفن های معمولی شده است. این رابط ، در واقع همان سیگنالی است که منتقل میشود. در تلفن های آنالوگ ، سیگنال ها از طریق رابط RJ-11منتقل میشوند.
برای استفاده از تلفن های آی پی ، لازم است که از تلفن های ویپ استفاده کنید.
ویژگی های تلفن IP
این تلفن ها ، از 4 تا 48 پورت استفاده می کنند . خطوط برقراری ارتباط فیزیکی نیستند و نیازی به استفاده از سیم ندارید. تنها جهت برقراری ارتباط تلفن با برق ، نیاز به اتصال دستگاه به پریز دارید. در تلفن های آی پی ، به جای شماره تلفن ، از ایمیل استفاده میشود که همان نشانگان مربوطه به هر فرد است.

پیمایش به بالا