02187273

تفاوت مرکز تماس از راه دور و بین المللی ویپ

تفاوت مرکز تماس از راه دور و بین المللی ویپ

با توجه به مزیت های سیستم ویپ نسبت به سایر تلفن ها ، کاربران زیادی وجود دارند که قصد دارند سیستم برقراری ارتباط خود را تغییر دهند و از ویپ برای برقراری ارتباط استفاده کنند. مراکز تماس زیادی برای ویپ معرفی شده است که مهم ترین آن ها ، تماس ها بین المللی و از راه دور می باشد. این دو مرکز تماس ، بیش از هر مرکز دیگری متقاضی دارد و سوال مهم در انتخاب مرکز تماس مناسب ویپ ، این است که تفاوت مرکز تماس راه دور با بین المللی ویپ چیست؟ برای پاسخ به این سوال ، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنیم.

موارد تفاوت مرکز تماس از راه دور و بین المللی ویپ

ابتدا به صورت مختصر با تعریف هر یک آشنا می شوید:
مرکز تماس بین المللی
در مرکز تماس بین المللی ویپ ، یک شماره تماس ثابت برای برقراری تماس با سیستم ویپ اعلام میشود. این شماره تماس ، جهت برخورداری مشترکان از پشتیبانی و هم صحبتی با کارشناسان یک مرکز ، برقرار میشود.
مرکز تماس از راه دور
این مرکز تماس برای تماس های خروجی است که از طرف یک شرکت یا یک ارگان برقرار میشود. با استفاده از این نوع مرکز ، قادر خواهید بود بازاریابی کنید. اغلب تماس هایی که به این شیوه و از این مرکز تماس ویپ ، ارسال میشوند ، جنبه تبلیغاتی دارند.
تفاوت دو مرکز تماس
مهم ترین تفاوت این دو مرکز تماس ، نحوه شکل گیری و مدیریت تماس هایی است که به یک مرکز وارد میشود. در صورتی که حدود 50 درصد از تماس های شما خروجی باشد ، این نوع مرکز تماس ، مرکز تماس ویپ راه دور محسوب میشود.
تجهیزات لازم برای هر یک از مراکز
در صورتی مرکز تماس بین المللی را انتخاب می کنید ، نیازی به شماره گیرنده ندارید ، اما با انتخاب مرکز تماس از راه دور ، نیاز به مانیتورینگ تماس ها و سیستم شماره گیری است.

پیمایش به بالا