02187273

تفاوت های دو تلفن ویپ مستقر در مرکز و میزبانی شده

تفاوت های دو تلفن ویپ مستقر در مرکز و میزبانی شده

میان دو تلفن hosted PBX و تلفن premise PBX ، تفاوت های زیادی وجود دارد که شناخت تفاوت این دو تلفن ویپ ، راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین تلفن جهت رونق کسب وکار شماست. در ادامه این دو نوع تلفن را با هم مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه انواع تلفن ویپ مستقر در مرکز و میزبانی شده

از نظر هزینه خرید ، هزینه توسعه و راه اندازی و…، تفاوت های چشم گیری میان این دو تلفن ویپ دیده میشود :
هزینه های تلفن های ویپ
برای استفاده از تلفن های premise IP-PBX ، ملزم به خرید تجهیزات سخت افزاری هستید. تجهیزاتی که در حکم یک سرور و البته تعدادی کارت ( در صورت نیاز) برای اتصال به شرکت سرویس دهنده هستند. این درحالی است که تلفن های میزبانی شده ، تنها نیاز به یک تلفن ویپ یا همان آی پی فون و همچنین یک مودم روتر اینترنت ، برای ارتباط از طریق آی پی می باشد.با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که تلفن های میزبانی شده به صرفه تر هستند.
هزینه های توسعه تلفن های ویپ
بخشی از هزینه های ویپ ، مرتبط با توسعه آن است. به این معنا که ممکن است نیاز داشته باشید روی سرور فعلی ، از تعداد بیشتری تلفن ویپ استفاده کنید و یا این که بخش هایی که برای تلفن فعلی غیرفعال هستند را خریداری و فعال کنید.
برای تلفن ها ی میزبانی شده یا hosted PBX ، فرآیند توسعه زمان بر می باشد و همین عامل ، هزینه های کلی را افزایش می دهد. این هزینه ها بر اساس سرویس دهنده شما ، برندی که از آن سرویس میگیرید و…باز هم متفاوت است.
نقاط مثبت تلفن میزبانی شده نسبت به on-premise PBX :
جلوه ها یا گزینه های بیشتر در تلفن
نصب و راه اندازی توسط توسعه دهنده ویپ برای جلوگیری از سردرگمی کاربر
امکان انتقال تلفن ویپ به سادگی با استفاده از این گوشی ویپ فراهم شده است.

پیمایش به بالا