02187273

تلفن های hosted PBX یا میزبانی شده

تلفن hosted PBX یا میزبانی شده

hosted PBX ، یا سیستم میزبانی شده ، نوع دیگری از تلفن های ویپ است که در معرفی انواع تلفن های ویپ ، به آن اشاره شد. برای آشنایی بیشتر با این نوع تلفن ، با ما همراه باشید.

تلفن hosted PBX چیست؟

تلفن hosted PBX که البته به ویپ میزبانی شده نیز شهرت دارد ، نوعی تلفن است که توسط سرویس دهندگان و ارائه دهندگان ویپ ، خدمات PBX مربوط به آن میزبانی میشود.

تجهیزات لازم برای تلفن hosted PBX

برای راه اندازی این تلفن ، نیاز به یک مودم روتر برای تامین آی پی و یک تامین کننده ی سرور خدمات PBX دارید. در این حالت ، باید از تلفن های دسکتاپ یا رومیزی رایج استفاده کنید.
نحوه ی استفاده از این تلفن به این شکل است که سرویس دهنده شما به صورت ماهانه هزینه ای را بابت مصرف دقیقه ای و همچنین جلوه های دیگری که در اختیار شما قرار می دهد ، از شما دریافت می کند. این هزینه بابت هر دقیقه مکالمه نیز احتساب می شود. برای کسانی که دقایق بیشتری از تلفن استفاده می کنند ، احتساب این هزینه ها به صرفه تر خواهد بود.

زیرشاخه های تلفن hosted PBX

تلفن ویپ اختصاصی
این تلفن با به کارگیری نرم‌افزار PBX ، نظیر سیستم های استقرار یافته در مرکز که قبلا معرفی شد ،توسط خود مرکز تولید میشود و هزینه های بالایی دارد.
تلفن ویپ بر مبنای منبع باز
از معروف ترین تلفن ها بر مبنای منبع باز ، تلفن SwitchVox می باشد که هزینه های کمتری دارد و گزینه های موجود در آن ، کار با این تلفن را تسهیل کرده است.
تلفن های منبع باز
نحوه راه اندازی این نوع از تلفن کمی وقت گیر است و نیاز به مشورت با متخصص دارید. به این شکل که ابتدا بخش های سخت افزاری سوار میشوند ، سپس نرم افزارها نصب و در نهایت یک برنامه منبع باز PBX به کار گرفته میشود.

پیمایش به بالا