02187273

جایگزینی ویپ با سیستم های قدیمی

جایگزینی ویپ با سیستم های قدیمی

برای استفاده از هر سیستمی ، محدودیت ها و البته مزایای وجود دارد. در صورتی که می خواهید از ویپ به عنوان سیستم ارتباطی کسب و کار خود استفاده کنید ، از شما دعوت می کنیم ابتدا با مزایای ویپ آشنا شوید و سپس با مطالعه ی این مقاله و بررسی جایگزینی ویپ با سیستم های قدیمی ، معایب و مزایایی که با نصب ویپ با آن ها مواجه هستید را بشناسید.

موافقان و مخالفان استفاده از سیستم ویپ

همان طور که قبلا اشاره شد ، مهم ترین ویژگی استفاده از ویپ ، برخورداری از ارتباطی پایدار تر ولی ارزان تر، در بستر اینترنت می باشد. در ادامه به بررسی نقاط ضعف ویپ میپردازیم.

چالش های پیش رو در استفاده از ویپ

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم ، با ویپ می توان ارتباطات را همزمان در چند دستگاه برقرار کرد. برخی از سرویس دهندگان اساسا ارتباطاتی مبنی بر کامپیوتر را مدیریت می کنند. مشابه همان سرویس امور مشترکین که در کاربرد های ویپ به آن اشاره شد.
مهم ترین موضوع در استفاده از ویپ ، کیفیت تماس است که هر چه قدر اینترنت و پهنای باند شما ، قابل اطمینان باشد ، باز هم امکان ایجاد اختلال وجود دارد.
مورد بعدی ، نحوه ی انتقال امواج صوتی است. ویپ ، امواج را بعد از دیجیتالی شدن ، بسته بندی می کند. به دلایل مختلف ممکن است در بسته بندی داده ها مشکلاتی ایجاد شود و همین مورد ، سبب بروز تاخیر در تماس ها میشود.
محدودیت بعدی ، مربوط به دریافت و ارسال تماس می باشد. در برخی موارد ، تنها می توان تماس های ویپ را روی نرم افزار مشابه دریافت کرد. مثلا اگر تماس خروجی از موبایل است ، فرد مد نظر باید حتما با موبایل پاسخ گو باشد.
مجموعا جایگزینی ویپ ، نیازمند بررسی های دقیق میان ارائه دهندگان و البته سرویس های اینترنت موجود می باشد تا بتوان بهترین کانکشن را از طریق ویپ برقرار کرد.

پیمایش به بالا