02187273

خرید گیت وی voip مناسب

راهنمای خرید گیت وی voip مناسب

خرید گیت وی ویپ با توجه به شناخت محدود کاربران نسبت به دستگاه ها و تجهیزات سخت افزاری گیت وی voip همواره یکی از چالش های استفاده از سیستم ویپ بوده است و معمولا خریدارن بعد از مدتی از خرید دستگاه خود منصرف میشوند و با یک دستگاه دیگر آن را تعویض می کنند. انتخاب صحیح گیت وی ویپ نیازمند آشنایی کامل با ساختار گیت وی ویپ و انواع گیت وی ویپ می باشد. برای این که بتوانید دستگاه مناسبی را خرید کنید و در هزینه و و قت خود نیز صرفه جویی کنید، بد نیست قبل از هرچیز راهنمای خرید گیت وی مناسب ویپ را مطالعه نمایید.

خرید گیت وی voip مناسب

مشخصه های فنی گیت وی ویپ
گیت وی ویپ برای این که به خوبی کار کند باید مشخصه های فنی اش با سرویس ویپ شما هماهنگی داشته باشد. یکی از این مشخصه ها کدک های گیت وی ویپ می باشد. کدک ها و پورتکل های اینترنتی ویپ در کیفیت تماس های ارسالی و دریافتی در سرویس ویپ تاثیرگذار هستند. قبل از هر چیز باید به پروتکل ویپ توجه داشته باشید. اغلب گیت وی های voip با یکی از پروتکل های SIP ،H.323، و MGCP سازگار هستند.
پورت های گیت وی ویپ
ویژگی دیگری که در گیت وی های ویپ وجود دارد تعداد پورت ها می باشند. بهتر است قبل از اقدام به خرید گیت وی voip به تعداد پورت ها توجه داشته باشید. در اغلب موارد گیت وی های ویپ دیجیتالی تا 18 پورت را پشتیبانی می کنند؛ این در حالی است که تعداد پورت در گیت وی های آنالوگ ویپ بیشتر است و گاهی تا چند صد عدد نیز می رسد. در خرید گیت وی های ویپ به بودجه خود توجه داشته باشید. هزینه های گیت وی ویپ متفاوت است و گاهی بسیار چشمگیر می باشد. باید ابتدا به فعالیت خود نگاه کنید و سپس دستگاه متناسب با آن را خریداری کنید.

پیمایش به بالا