02187273

عملکرد مرکز تماس را با گیمیفیکیشن ترقی دهید

عملکرد مرکز تماس را با گیمیفیکیشن ترقی دهید

عملکرد مرکز تماس را با گیمیفیکیشن

مهم‌ترین کاری که درمرکز تماس انجام می‌شود این است که با پاسخ‌دهی به نیازهای مشتری‌ها و رفع مشکلات آن‌ها، تجربه خوبی را برایشان فراهم کند. اگر مهارت‌های ارتباطی در یک مرکز تماس ضعیف باشد و انتظارات و نیازهای مشتری‌ها ترفیع نشود، آن مرکز تماس به سادگی مشتری‌هایش را به رقبا واگذار کرده است. یکی از کارهایی که در مراکز تماس به ایجاد انگیزه در کارکنان و بهبود کارایی آن‌ها کمک می‌کند، استفاده از گیمیفیکیشن است.
امروزه تقریباً اکثر کسب و کارهایی که از مرکز تماس استفاده می‌کنند، از اهمیت گیمیفیکیشن اطلاع دارند. با استفاده از گیمیفیکیشن می‌توان روند انجام‌ کارها را رقابتی کرد و شور و هیجان را به فعالیت‌های آن‌ها اضافه نمود. این موضوع به کارمندان کمک می‌کند تا با اشتیاق و انگیزه بیشتری به کارهایشان ادامه دهند. بیشتر سیستم‌های نرم‌افزاری مراکز تماس نیز پیشنهاد استفاده از گیمیفیکیشن را به مدیران و کارمندان شرکت‌ها می‌دهند.

گیمیفیکیشن به‌عنوان راه‌حلی برای جذابیت مراکز تماس:

گیمیفیکیشن مزایای بسیاری برای مراکز تماس دارد و آن‌ها را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. بعضی از این مزایا این‌جا آورده شده است:
  • با استفاده از گیمیفیکیشن، کارمندان یک شرکت خروجی بسیار بهتری خواهند داشت. اگر اهداف را با جایزه همراه کنیم، پروسه رسیدن به اهداف برای مدیران بسیار ساده‌تر می‌شود. همچنین این موضوع برای آن‌ها ایجاد انگیزه و اشتیاق می‌کند.
  • گیمیفیکیشن بین همکاران شرکت حس رقابت ایجاد می‌کند و محیط کاری سالمی ایجاد می‌کند. با این ابزار انرژی‌های منفی و احساساتی ازقبیل حسادت بین کارمندان کمر‌نگ خواهد شد.
  • با گیمیفیکیشن محیط شادی ایجاد خواهید کرد و کار کردن برای همکاران شما لذت‌بخش خواهد شد.
  • با استفاده از جوایز و هدایا می‌توانید از حضور پیگیر و مستمر کارمندان شرکت بهره‌مند شوید و از تعداد مرخصی‌ها و غیبت‌های همکاران بکاهید. برای مثال برای کارمندانی که حضور دائم و کامل در یک ماه دارند می‌توانید هدیه‌ای در نظر بگیرید.
  • گیمیفیکیشن از تعداد اشتباهات و خطاهایی که در کار کارمندان شرکت وجود دارد می‌کاهد. برای مثال اگر یک کارمند در طول یک پروژه کاری و یا یک ماه هیچ اشتباهی در کار خود نداشته باشد به او جوایزی اهدا شود.
  • این موضوع انگیزه کارمندان را برای رسیدن به اهداف شرکت بیشتر می‌کند. در گیمیفیکیشن اهداف جوایزی هستند که کارمندان برای رسیدن به آن اهداف تلاش می‌کنند.
  • با استفاده از آن، همکاران جدید شرکت از آموزش‌های کسل کننده و خواندن مطالب طولانی به روش های آموزشی جذاب هدایت می‌شوند.
  • همچنین کارمندان تشویق می‌شوند به یادگیری مهارت‌های جدید بپردازند و بیشترین تلاششان را برای انجام کارها به‌کار گیرند.
معمولاً صد در صد کارمندان از کار در یک شرکت راضی نیستند. تحقیقات در آمریکا نشان می‌دهد تنها ۱۹% از کارمندان از شغل خود راضی هستند. گیمیفیکیشن شاید تنها راهی باشد که کارمندان یک شرکت را به شغل‌شان علاقه‌مند کند. در واقع این موضوع هم برای کارمندان و هم برای مدیران مفید خواهد بود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.

منبع: ameyo

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا