02187273

فکس اینترنتی یا فکس تلفنی

فکس اینترنتی یا فکس تلفنی

تفاوت فکس اینترنتی و فکس تلفنی

هنوز در بسیاری مراکز تماس شرکت های بزرگ برای ارسال و دریافت نامه ها از فکس استفاده می شود. اگر چه استفاده از این ابزار ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد اما سهولت در استفاده از آن موجب می شود تا شرکت های و سازمان دنبال جایگزینی برای آن نباشد. همچنین با استفاده از فکس اینترنتی، دیگر نیازی به ماشین فکس و تلفن نیست و به راحتی می توان فکس را ارسال و دریافت کرد. فکس اینترنتی یا آنلاین فکس به استفاده از اینترنت و پروتکل اینترنت برای ارسال فکس به جای استفاده از اتصال تلفن و ماشین فکس گفته می شود. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده فکس اینترنتی نسبت به سایر امکانات ارتباط اینترنتی مانند ایمیل، امکان انتقال پیام بدون  استفاده از دستگاه های تلفن فکس قدیمی است.

از برتری فکس نسبت به سایر راهکارهای ارسال پیام می توان به سهولت در استفاده از آن اشاره نمود. با استفاده از دستگاه فکس و شبکه تلفن می توان حتی بدون دسترسی به تجهیزات اینترنت و کامپیوتر، با حتی دست نوشته و امضای شخص نوشته یا نامه را ارسال نمود. فکس با استفاده از اینترنت نیز بدون نیاز به هیچ دستگاه و تلفنی این کار را انجام خواهد داد.

با استفاده از فکس اینترنتی می توان به ارسال و دریافت فکس تحت وب پرداخت. همچنین در صورتی که سازمانی تصمیم داشته باشد نامه ای را برای تعدادی از سازمان ها ارسال کند، فکس اینترنتی امکان ارسال فکس انبوه را برای ایشان فراهم کرده است. از دیگر ویژگی های فکس اینترنتی می تواند به ایجاد فکس سرورهای متعدد، تعریف حقوق دسترسی مربوط به فکس و امکان ارسال فکس بر روی ایمیل اشاره نمود.

با استفاده از نرم افزار ماهان ویپ امکان ارسال فکس از طریق پروتکل های ویپ فراهم شده است. هزینه هایی که برای ارسال فکس از طریق نرم افزار ویپ انجام می شود بسیار ناچیز است و پیام ها با کمترین حجم به دست دریافت کننده خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر با بخش فروش به شماره 02187273 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

پیمایش به بالا