02187273

مرکز تماس از راه دور ویپ

مرکز تماس از راه دور ویپ

ویپ نسبت به سایر تلفن ها ، نظیر تلفن های آنالوگ ، قابلیت های بیشتری دارد و مهم تر از همه ، انعطاف پذیری در استفاده از این سیستم و امکانات بیشتر در برابر هزینه کمتر ، سبب میشود که صاحبان مشاغل ، از ویپ با راه اندازی مراکز تماس ، استفاده کنند. در ادامه با نوع دیگری از مراکز تماس ویپ ، یعنی مرکز تماس از راه دور ویپ آشنا می شوید که ایجاد تماس از مرکز به مشتریان را ممکن می کند.

مفهوم مرکز تماس از راه دور ویپ

اگر قصد دارید با استفاده از ویپ ، تماس هایی را جهت اطلاع رسانی به مشتریان برقرار کنید و یا این که به هر دلیلی ، تماس گیرنده با ویپ ، خود شما باشید ، مرکز تماس از راه دور ویپ به شما کمک خواهد کرد.. مرکز تماس از راه دور ویپ ، برای تماس گرفتن با مشتریان است. اگر قصد فروش یک کالا را دارید ، می خواهید بازاریابی محصولات را انجام دهید و به طور کلی باید حجم زیادی از تماس را با افراد مختلف برقرار کنید ، تامین مرکز تماس از راه دور ویپ ، نیمی از تجارت شما خواهد بود.

خدمات مرکز تماس از راه دور ویپ

• بازاریابی تلفنی با استفاده از سیستم ویپ
• ارسال تماس و پیام های اضطراری
• پیشگیری از تقلب و ارائه خدمات کارت های اعتباری از راه دور
• ایجاد حساب کاربری ، ارتقا ، اشتراک جدید و یا تمدید حساب قبلی

مزایای استفاده از مرکز تماس از راه دور ویپ

با استفاده از مرکز تماس راه دور ویپ ، در هزینه های برقراری ارتباط و البته خرید تجهیزاتی که با عنوان سخت افزار های ویپ می شناسید ، صرفه جویی کنید. با این که خرید همزمان دو مرکز از راه دور و مرکز تلفن بین المللی ویپ ، کمی هزینه بر است ، اما استفاده همزمان از آن ها، موثر تر خواهد بود.

پیمایش به بالا