02187273

مرکز تماس و نحوه پاسخ گویی به مشتریان

مرکز تماس و نحوه پاسخ گویی به مشتریان

مرکز تماس و نحوه پاسخ گویی به مشتریان : مرکز تماس یا اصطلاحاً کال سنتر با نام انگلیسی Call Center در واقع مکانی است که مدیریت ارتباط با مشتریان را فراهم می کند. به زبان دیگر بخشی از اداره است که تماس مشتریان از جمله تماس های تلفنی، ایمیلی و پیام های کوتاه و غیره را مدیریت می کند. مرکز تماس روش و پل ارتباطی بین ارباب رجوع و سازمان مربوطه می باشد. حتی به نوعی می توان گفت چهره سازمان در نظر مشتری می باشد. مرکز تماس و نحوه پاسخ گویی به مشتریان جز متدهایی است که باید اپراتورها یا همان کارمندان بخش مرکز تماس به خوبی از قبل آموزش ببیند. امروزه ادارات و سازمان ها و شرکت های بزرگ به میزان زیادی، به اهمیت داشتن یک مرکز تماس پی برده اند و حتی در مواردی جز ضروریات اجرای کار آن ها محسوب می شود. ایجاد یک مرکز تماس سبب می شود که مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان با سازمان ارتباط برقرار کنند. هم چنین با توجه به بازخورد این نوع ارتباط و امکانات موجود در نرم افزار آن می توان با مشتری با توجه به مقدار ارزشی که برای آن بخش به آن در نظر گرفته شده ارتباط مداوم برقرار نمود.

کاربردهای نرم افزار مدیریت مرکز تماس

1- مانیتورینگ: افزونه مانیتورینگ نرم افزار مدیریت مرکز تماس یک افزونه مدیریت و نظارت تماس ها می باشد که امکان نظارت به صورت لحظه ای را برای مدیران میسر خواهد نمود (کنترل لحظه ای پرسنل)
2- قابلیت شنود مکالمات: یکی از بخش های مهم و اصلی در مرکز تماس، بازبینی نوع پاسخ گویی پرسنل کال سنتر است . باید بخشی را ترتیب داد که مدیر مرکز تماس توانایی بازبینی نوع پاسخ گویی اپراتورها یا کارمندان را داشته باشد.
3- گزارش تحلیلی صف: در این گزارش می توان تمام اتفاقات رخ داده در صف را به تفکیک هر صف مشاهده نماییم (بررسی زمان مکالمات و تعداد تماس ها)
4- استفاده از خط شرکت در هر مکانی: یکی از قابلیت هایی که نرم افزار مدیریت مرکز تماس دارد این امکان را به کال سنتر میدهد تماس های ورودی را در خارج از سازمان روی موبایلشان پاسخ دهند.
5- امکان برقراری کنفرانس تلفنی با پرسنل: نرم افزار مدیریت مرکز تماس این امکان را به مدیر میدهد در زمان دورکاری با پرسنل کالسنتر یک کنفرانس تلفنی داشته باشد.
یکی ازسوال های اساسی این است که مرکز تماس (voip) چطور به کسب و کارها کمک می کند؟
افزایش فروش: مشتریان راحتتر می توانند با شما ارتباط برقرار نمایند.
افزایش بهره وی نیروی کار: قابلیت گزارش گیریهای دقیق از عملکرد کارمندان
افزایش رضایتمندی مشتریان: قابلیت هوشمند سازی تماس و داشتن ivr
کاهش هزینه: ایجاد بستر دورکاری و کاهش هزینه سربار در سازمان
مهمترین کانال ارتباطی مشتری با سازمان شما مرکز تماس است پس حرفه ای ترین مرکز تماس را انتخاب نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار ماهان ویپ با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل نمایید یا با تکمیل فرم ثبت نام، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

پیمایش به بالا