02187273

مزایای استفاده از ویپ

مزایای استفاده از ویپ

بعد از معرفی کاربرد های مختلف ویپ ، حال نوبت به بررسی مزایای استفاده از ویپ می رسد. یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن کاربران را مشغول می کند ، مزایاو فواید ویپ است که سبب میشود این فناوری را به ارتباطات قدیمی ترجیح دهند. لذا در این مقاله به بررسی فواید استفاده از ویپ می پردازیم.

چرا از ویپ استفاده کنیم؟

استفاده از ویپ ، مزایای فراوانی دارد و به علاوه ، چنان چه که در تعریف ویپ مطرح شد ، معایب استفاده از ارتباطات قدیمی را ندارد. از جمله ی این فواید عبارتند از:
ویپ ، تنها تماس صوتی را ممکن نمی کند !
اگرچه تعریف پایه ی ویپ ، ارائه خدمات تماس صوتی می باشد. اما در نرم افزار های ویپ که در آینده به معرفی شاخص ترین آن ها میپردازیم ، می توان علاوه بر تماس صوتی ، تماس ویدیویی و تبادل دیتای تصویری را تحت عنوان ideo calls و video conferencing برقرار کرد و این یکی از محوری ترین مزایای استفاده از ویپ می باشد.

انعطاف پذیری ویپ در برقراری تماس ها
چون که بستر برقراری ارتباطات از طریق ویپ، اینترنت می باشد، امکان گسترش تماس ها به سادگی فراهم شده است. افزودن یک خط تلفن جدید، به سادگی و با استفاده از ویپ، ممکن شده است. تنها با استفاده از یک کلید، می توانید خط جدید را اضافه کنید و یا خطوط قبلی را حذف نمایید.
تحرک ویپ سبب شده است که بتوانید از برنامه های جانبی دیگری نظیر ریموت کنفرانس ، ارسال ایمیل و فکس بهره مند شوید. به زبان دیگر ، ویپ در قالب تماس صوتی ، استفاده از سایر برنامه ها و اپلیکیشن ها را ساده تر کرده است. لذا برقراری تماس از راه دور و برای آن دسته از افرادی که پیوسته در سفر به سر میبرند ، بسیار ساده تر از گذشته میشود. سایر مزایای ویپ را در مقالات بعدی مطالعه خواهید کرد

پیمایش به بالا