02187273

معرفی نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk

معرفی نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk

نرم افزار های زیادی در زمینه برقراری ارتباط به وسیله پروتکل های اینترنتی یا ویپ وجود دارند. برخی از این نرم افزار ها کاربرد وسیع تری میان کاربران دارند که به علت کاربردی تر بودن محیط نرم افزاری ویپ و یا امکانات بیشتر آن ها است. Asterisk نمونه ای از نرم افزار های ویپ است که برای اغلب سیستم عامل ها قابل نصب است و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار ویپ Asterisk میان کاربران شده است. در صورتی که قصد دارید از میان نرم افزار های مرکز تماس ویپ بهترین گزینه را انتخاب کنید، مطالعه معرفی نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk را به شما پیشنهاد می کنیم.

نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk 

قابلیت های زیادی برای نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk تعریف شده است. همچنین این نرم افزار به سادگی روی انواع سیستم ها نصب میشود و کاربرانی که آشنایی زیادی با ویپ ندارند، می توانند از نرم افزار مرکز تماس Asterisk استفاده نمایند.

قابلیت های نرم افزار مرکز تماس ویپ Asterisk 

سرویس Voicemail یا ایمیل صوتی، کنفرانس تلفنی و از راه دور، پاسخ گویی دوجانبه خودکار به تماس ها و انتقال ، توقف و شروع مجدد تماس ها از قابلیت های نرم افزار مرکز تماس Asterisk می باشد.
تمام قابلیت های این نرم افزار ویپ به واسطه دوراه اصلی پشتیبانی می شود:
• پروتکل های مختلف ویپ نظیر SIP, H.323
• MGCP
نرم افزار ویپ Asterisk به هیچ گونه امکانات سخت افزاری برای اجرا و نصب نیاز ندارد. مهم ترین قابلیت مرکز تماس ویپ، امکان انتقال و دریافت انواع تماس ها از مرکز تماس های خروجی ویپ یا مرکز تماس های ورودی را دارد.
در صورتی که مایل هستید از نرم افزار ویپ Asterisk به وسیله تلفن های معمولی استفاده نمایید، تعدادی از تلفن های ویپ به شکل تجهیزات سخت افزاری ویپ در دسترس است. از Asterisk می توانید به صورت گسترده برای گوشی ها نیز استفاده کنید تا به صورت بی سیم همه جا از ویپ استفاده کنید.

پیمایش به بالا