02187273

چطور ویپ به موفقیت مرکز تماس کمک می‌کند؟

چطور ویپ به موفقیت مرکز تماس کمک می‌کند؟

اگر شما در شرکت بزرگ یا کوچک خود، با هر تعداد پرسنلی که دارید یک مرکز تماس راه‌اندازی کرده‌اید، و برای رفع نیازهای ارتباطی شرکت خود از راه‌کار مرکز ارتباطی استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم کمی در کار خود بازنگری کنید. استفاده از فناوری ویپ (صدا روی پروتکل اینترنت) می‌تواند کاربردهای بسیاری برای شرکت شما داشته باشد.

سرویس‌های ویپ این امکان را برای کسب و کارها ایجاد می‌کند تا در محیط رقابتی بازار موفق‌تر از رقبای خود باشند. معمولاً تماس‌های داخلی در مجموعه‌های بزرگ، هزینه‌های گزافی را در پی دارد. با استفاده از مرکز تماس ویپ، شرکت‌ها می توانند تمام تماس‌های داخلی خود را تحت شبکه برقرار کنند و از هزینه‌های تماس آن‌ها بسیار کاسته خواهد شد.

این فناوری پیشرفته علاوه‌بر کاهش چشمگیر هزینه‌ها، امکانات و ویژگی‌های بسیاری را نیز به همراه دارد که تنها با سیستم‌های سنتی و قدیمی تلفن، امکان پذیر نخواهند بود. ماهان ویپ در ادامه این مطلب چند مورد از مهم‌ترین موارد را برای شما برشمرده است:

ارتباطات یکپارچه:

هرچه راه‌های بیشتری برای ارتباط با مشتری‌های خود داشته باشید، رضایت آن‌ها را بیشتر جلب کرده‌اید و همچنین کارکنان شما بهتر کار خواهند کرد. فناوری ابر امکان برقراری یکپارچه‌سازی ارتباطات را برای کارمندان قراهم می‌کند. درواقع آن‌ها می‌توانند برای سهولت در برقراری ارتباط با مشتری‌ها از انوع راه‌کارهای ایمیل، اس ام اس، و سایر شیوه‌های ارتباطی برپایه وب استفاده کنند.

ابزار گزارش‌گیری و نظارت:

سرپرست‌های هر بخش می‌توانند با گوش دادن و نظارت بر تماس واحد خود، مطمئن شوند که تماس کارکنان در جهت اهداف شرکت پیش می‌رود. با استفاده از این ویژگی مدیران می‌توانند با شنیدن تماس‌های کارکنان جدید، بدون اینکه مشتری متوجه شود، به کارمند در پاسخ‌دهی به مشتری کمک کنند.

با استفاده از مرکز تماس ویپ، شما به شرکت خود امکانی برای سنجش و ارزیابی تماس‌های ورودی و خروجی شرکت خود داده‌اید؛ که با استفاده از این تحلیل می توانید متوجه نقاط قوت و ضعف کارمندان این بخش شوید و به فروش و برقراری رضایتمندی مشتری‌ها کمک کنید.

امکان جابه‌جایی:

مرکز تماس شما به اندازه کارمندان شما اهمیت دارد. حفظ بهترین کارمندان شما اهمیت ویژه‌ای دارد. یک راه‌کار PBX میزبانی شده، به شما امکان برقراری تماس از هر جایی را می‌دهد. برای همین مهم نیست  که شما در شرکت هستید، یا به‌صورت دورکاری با شرکت فعالیت می‌کنید، به‌هر حال می‌توانید تماس را با خط شرکت برقرار و دریافت کنید؛ چرا که تماس‌ها تحت شبکه هستند.

زیرساخت قابل اعتماد:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویپ این است که در ۱۰۰% اوقات در حالت آپ تایم قرار داشته باشند. ماهان‌ویپ به‌عنوان پیشروترین شرکت در زمینه عرضه خدمات ویپ، تضمین کیفیت این سرویس را به‌صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته می‌دهد. درصورت بروز هرمشکل نیز پشتیبانی ماهان‌ویپ در رفع تمام موارد کوشا خواهد بود.

ماهان‌ویپ با طراحی نرم‌افزار بومی‌سازی شده مرکز تماس، امکانات بسیاری را برای تحلیل هر تماس برای مدیران فراهم کرده است تا به بهبود فعالیت موثر مرکز تماس دست پیدا کنند. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان متخصص ماهان‌ویپ با شماره ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات خود را بی‌دریغ در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهند.

 

منبع: momentumtelecom

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا