02187273

ویپ چگونه کار می کند

ویپ چگونه کار می کند ؟

 نحوه ی عملکرد ویپ را در بخش قبلی و در سه گام به صورت خلاصه بررسی کردیم. با توجه به کاربردهای ویپ ، قصد داریم نکات فنی که در نحوه ی کارکرد ویپ موثر هستند را تحلیل کنیم. با ما همراه باشید.

ویپ چگونه کار می کند ؟

در معرفی نرم افزار های ویپ ، ویژگی های نرم افزار های ویپ را بررسی کردیم . در این بخش ،بخش سخت افزاری را در راه اندازی ویپ و همچنین سرویس دهندگان ویپ را تحلیل می کنیم.

سخت افزارهای لازم برای ویپ
همان طور که ابزار مورد نیاز ویپ در بخش اول معرفی شد ، برای راه اندازی ویپ ، ابزارهای اساسی نظیر تلفن آداپتور ، گیت وی ویپ و ویپ آی پی نیاز هست که بخش سخت افزاری راه اندازی ویپ محسوب میشود.

ارائه دهندگان فناوری ویپ
ارائه دهندگان سیستم ویپ که البته به نام های مختصری از جمله ITSP نیز شناخته میشوند ، شرکت هایی هستند که امکانات مربوط به استفاده از ویپ را نظیر شرکت های تلکام در اختیار کاربران قرار می دهند.تنها تفاوت این شرکت ها ، ارائه خدماتی برای انتقال دیتا با استفاده از آی پی می باشد.

علت تفاوت هزینه ویپ در مقایسه با تلفن های معمولی
دقت کنید زمانی که از ویپ برای برقراری ارتباط استفاده می کنید ، تفاوت های هزینه زیادی وجود دارد. فرض کنید که شما 30 دقیقه با تلفن معمولی صحبت کرده اید. هزینه ای که پرداخت میشود ، جهت ارتباط ذره ذره ی عنصر مس موجود در کابل های مسی تا مقصد می باشد. البته در سیم های تلفن معمولی ، تحولاتی از جمله استفاده از فیبر نوری اعمال شده است که تا حد زیادی کم کیفیتی سیم های مسی را جبران کرده است. اما به دلیل آن که سیم های فیبر نوری نیز مشابه تلفن معمولی و بر خلاف ویپ ، تمامی صدا هارا بدون کم وکاستی منتقل می کنند ، قابل اطمینان نیستند. همین موضوع نیز باعث شده است که هزینه های استفاده از خطوط مسی بیشتر باشد.

پیمایش به بالا