02187273

استریسک

نرم افزار استریسک (Asterisk)

استریسک (Asterisk)

از مزایای بسیار مهم سرورهای تلفن تحت شبکه استریسک (Asterisk) ، قابلیتهای نظارتی و سهولت استفاده از آنها میباشد. انبوهی از اطلاعات شامل تماسهای ورودی و خروجی یک داخلی، مدت زمان مکالمه، پیامهای صوتی، فَکس، تلفنها و کانال های مشغول و … از موارد قابل مشاهده هستند. علاوه بر این با نرم افزار استریسک (Asterisk) اِعمال تنظیمات بر روی سرورها از تغییرات ساده و کوچک گرفته تا تغییرات بنیادین از طریق پَنِل های تحت وب دسترسی سرور انجام پذیرند.

استریسک

نرم افزار استریسک (Asterisk) این امکان را ایجاد می کند تا چندحساب کاربری مختلف با سطوح دسترسی گوناگون برای کاربران ایجاد شود. همچنین در نرم افزار استریسک (Asterisk) می توان چندین گروه کاربری با سطوح دسترسی مختلف تعریف و کاربران را در این گروه ها دسته بندی نمود. در این خصوص امکانات هر گروه در نرم افزاراستریسک (Asterisk) نمایش داده می شود و می توان سطوح دسترسی خاصی را به هر گروه اختصاص داد و  در نرم افزار استریسک (Asterisk) حساب های کاربری مختلف برای افراد تعریف و هر فرد را در یک گروه دسته بندی نمود.

با نرم افزار استریسک Asterisk چندین کاربر هم زمان می توانند از طریق انواع مرورگرها به سرور متصل شده و بر اساس سطح دسترسی خود از امکانات آن استفاده نمایند. به عنوان مثال با استریسک (Asterisk) مدیر می تواند با حساب کاربری خود تنها دسترسی به اطلاعات نظارتی داشته باشد، حسابدار از مدت زمان مکالمات آگاه شود، منشی وضعیت داخلی ها و خطوط را ببیند و داخلی جدید تعریف کند و مدیر فناوری اطلاعات تمامی دسترسی ها را داشته باشد. به این ترتیب هر فردی بسته به نیاز و توانمندی خود می تواند از نرم افزار تلفنی تحت شبکه استریسک (Asterisk) استفاده نماید

 

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه سمینارهای آموزشی مراجعه کرده و با کلاس ها و کمپ های آموزشی ماهان ویپ آشنا شوید.

پیمایش به بالا