02187273

کاربرد مرکز تماس ویپ

کاربرد مرکز تماس ویپ

زمانی که یک تماس برقرار میشود ، قبل از برقراری این تماس ، تجهیزات کاملی در مرکز تماس ویپ راه اندازی شده است که این ارتباط به صورت موفق شکل بگیرد. با استفاده از مرکز تماس ، امکانات مختلفی مثل لیست مخاطبان کامل ، کنترل روی تماس هایی که انجام میشود و مانیتورینگ مکالمات و در نهایت کیفیت بهتر و هزینه کمتر به سادگی فراهم میشود. اگر به طول کامل مفهوم مرکز تماس ویپ را دریافتید ، نیاز است که با کاربرد های مرکز تماس نیز آشنا شوید.

کاربرد مرکز تماس ویپ چیست؟

برقراری ارتباط در مرکز خدمات مشتریان
یکی از بهترین مثال ها برای مرکز تماس ، همان بخش هایی است که به صورت گسترده تحت کنترل افراد مختلف قرار میگیرد. این بخش ها ، مرکز مشاوره ، خدمات و پیشتبانی مشتریان هستند. مهم ترین ویژگی این بخش ها ، استفاده گسترده از یک سیستم ویپ ، توسط چند هزار کارشناس و برقراری ارتباط با چندین مشتری به صورت همزمان است . از این جهت یکی از مزیت های مرکز تماس، کاربرد آن در مقیاس های بزرگ و انعطاف پذیری آن است.
سیستم های تماس و پاسخ گویی خودکار
این سیستم ها معمولا در ابتدای مکالمات و اعلام اطلاعات به مشتریان به کار برده میشوند. از این جهت دیگر نیازی به استفاده وشماره گیری خودکار نیست. به علاوه اطلاعات مشتریان به صورت کامل روی یک صفحه نمایش قابل مشاهده است و بنابراین سرویس دهی با تلفن ویپ و گوشی ویپ راحت تر است.  بخش دیگری که در مرکز تماس به خوبی قابل مدیریت است ، امکان ارسال گزارشات و دریافت آنی آن ها است. به این ترتیب ، تاخیر در امور به حداقل ممکن می رسد. نمونه ای از مرکز تماس ویپ برای شماره گیری خودکار ، برقراری تماس هایی است که از شرکت مخابرات دریافت می کنید و اطلاعاتی مبنی بر قبض ها و وضعیت تلفن شما ، اعلام میشود.

پیمایش به بالا