02187273

گام های ساده برای انتخاب تلفن ویپ مناسب

گام های ساده برای انتخاب تلفن ویپ مناسب

حال که با پیکره بندی تلفن ویپ آشنا شدید ، می توانید تلفن مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. اما شرکت ها و برند های زیادی هستند که پیوسته محصولات خود را تبلیغ می کنند و خریدار در وهله ی اول ، باید آگاهی لازم برای خرید تلفن مناسب را داشته باشد. بنابراین ، با معرفی چند گام برای انتخاب تلفن ویپ مناسب ، قصد داریم راهنمای کاملی را جهت انتخاب تلفن در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشد.

نکات اساسی قبل از انتخاب تلفن ویپ مناسب

به این نکات دقت کنید و سعی کنید قبل از انتخاب تلفن ویپ ، به آن ها توجه داشته باشید.
بررسی خدمات سرویس دهنده فعلی ویپ
قبل از اقدام به خرید سرویس جدید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که سرویس دهنده شما ، خدماتی که پیرامون پروتکل ها ، اتصال ویپ به سرور و کیفیت برقراری تماس ها ارائه کرده است چگونه بوده و آیا همچنان مایل به استفاده از ویپ ، یا این ارائه دهنده هستید؟
بررسی تماس های ورودی در واحد زمان
باید واحد زمانی را انتخاب کنید و مشاهده کنید که حجم تماس های روزانه شما چه میزان است. بر اساس نیاز شما و حیطه شغلی ، می توانید بین 3 تا 5 و برای مشتریان تا 10 خط نیز برای شرکت های بزرگ ، از ویپ سرویس بگیرید.
بررسی نیاز به تلفن بی سیم
در صورتی که نیاز به تلفن بی سیم دارید ، بیشتر شرکت ها پورت RJ45 را پیشنهاد می کنند. بنابراین باید برای تنظیم سرویس ، از قبل به نیازهای خود فکر کنید.
بررسی منبع انرژی لازم برای تلفن
برخی از شرکت ها امکانات لازم برای استفاده از تلفن با استفاده از جریان برق شهری را ندارند. بنابراین برخی از جریان مستقیم باتری برای ویپ استفاده می کنند که می توانید قبل از خرید از فروشندگان نحوه ی تغذیه تلفن را بپرسید.

پیمایش به بالا