02187273

با ویپ آشنا نیستید؟ از اینجا شروع کنید

با ویپ آشنا نیستید؟ از اینجا شروع کنید

ویپ چیست؟

ویپ یا صدا تحت پروتکل شبکه، نوع جدیدی از خدمات دیجیتال تلفن آی پی هست که طی آن تماس‌ها تحت شبکه ارسال و دریافت می‌شوند. برای استفاده از سیستم صدا تحت شبکه، تمام کاربران به اتصال سریع اینترنت و شرکت عرضه کننده خدمات ویپ نیاز دارند.

شرکت‌های عرضه کننده خدمات ویپ، امکانات پیشرفته‌ای از نسل جدید سیستم تماس و کنفرانس تلفنی را پیشنهاد می‌کنند. معمولا این امکانات برای رفع نیازهای ارتباطی شرکت‌های بزرگ و کوچک بسیار ارزشمند است. با استفاده از راه‌حل صدا تحت شبکه، بسیاری از شرکت‌ها قابلیت پیشرفت در تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مشتری خواهند داشت. بااستفاده از ویژگی‌ها و امکانات شبکه، هیچ وقت حتی یک تماس را از دست نخواهید داد.

با استفاده از ویپ، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

  • از هزینه‌های ماهانه شما کاسته می‌شود: از آن‌جایی که ویپ از زیرساخت خدمات اینترنت شرکت شما استفاده می‌کند، و همچنین از آن‌جاییکه داده‌های صدا ارزان‌تر هستند، ماهانه به مقدار قابل توجهی از هزینه‌های تماس شما کاسته خواهد شد.
  • از طرح‌های نامحدود و از راه دور تماس استفاده می‌کنید: با استفاده از ویپ، هر تماس، مثل یک تماس محلی و داخلی خواهد بود. برای مثال اگر در خارج از کشور تماس برقرار کنید، مثل تماس داخل شهر خواهد بود.
  • از امکاناتی بهره‌مند می‌شوید که برای آن‌ها هزینه‌ای نباید پرداخت کنید: از دیگر مزیت‌های ویپ این است که بعد از دریافت نرم افزار ماهان‌ویپ، به تمام امکانات پایه دسترسی خواهید داشت که برای نمونه می‌توان به دسترسی به موارد زیر اشاره نمود:

 

منوی صوتی IVR

ضبط مکالمه

صف انتظار

صندوق صوتی

تعریف شماره داخلی

و …

شروع کار با ویپ

برای شروع کار با ویپ، با همکاران ما موارد زیر را بررسی کنید تا ببینید چه نیازهایی از ویپ دارید:

قدم اول: بررسی کنید به چه سخت‌افزارهایی نیاز دارید.

قدم دوم: بودجه خود را مشخص کنید.

قدم سوم: درباره طرح‌های پشتیبانی مطلع شوید.

قدم پنجم: از جلسه آموزش ماهان‌ویپ استفاده کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ماهان‌ویپ تماس بگیرید تا کارشناسان ماهان‌ویپ اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند.

 

منبع: voiplist

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا