02187273

برتری های دستگاه گیت وی ویپ

برتری های دستگاه گیت وی ویپ نسبت به سیستم های سنتی

دستگاه گیت وی ویپ

*از جمله برتری های سیستم های ویپ و دستگاه های گیت وی ویپ انعطاف پذیری بالاتر آن نسبت به تلفن های سنتی و هم چنین پایداری آن نسبت به سیستم های تلفنی قدیمی می باشد.
*استفاده از فناوری ویپ و دستگاه های گیت وی ویپ جهت استفاده در کنفرانس های تلفنی، با استفاده از این سیستم و فناوری آی پی می توان به ارحتی تمام مکالمه های را کپی نموده و به شرکت کنندگان ارائه نمود.
*استفاده بهتر از ظرفیت شبکه ویپ، در اکثر مکالمات و ارتباطات تلفنی یک نفر گوینده و یک نفر شنونده است به این معنی که ظرفیت تلفنی سنتی محدود می باشد. فناوری ویپ این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ظرفیت شبکه را حداکثر برسانید و ارتباط تلفنی را به نسبت به ظرفیت سیستم بالا برده و بتوان چندین نفر با هم ارتباط برقرار کنند.
*پایین بودن قیمت تمام شده تماس های راه دور از طریق گیت وی voip در برابر تماس های تلفن های سنتی باعث محبوبیت زیادی برای استفاده از این سیستم شده است. علت این ارزانی را می توان به ظرفیت خوب شبکه ویپ و بهره گیری از یک شبکه جهت صوت و دیتا می باشد.
*جابه جایی راحت در سیستم ویپ و دستگاه های گیت وی voip، چناچه شما هم تجربه تعویض مکان را داشته باشید به سختی و زمان طولانی جابجایی خط تلفن خود پی برده اید زیرا در روش های قدیمی باید کابل کشی را جابجا کنید. در صورتی که در سیستم های گیت وی ویپ با تغییر مکان فقط کافی است گوشی تلفن خود را به همراه برده و پورت شبکه وصل کنید و به راحتی و بدون کمترین دردسری خط تلفن خود را به همراه خواهید داشت.
* از جمله برتری دیگر سیستم های گیت وی ویپ، ساده بودن سوئیچ ها و تغییر دهنده های انتقال صوت می باشد، آماده سازی این روش و تنظیمات آن از سیستم های مخابراتی بسیار راحت تر است و شبکه های آن بسیار ساده تر می باشند.

پیمایش به بالا