02187273

تاثیر استفاده از مدیریت مرکز تماس بر کسب و کارهای نوپا

تاثیر استفاده از مدیریت مرکز تماس بر کسب و کارهای نوپا

همراه با رشد کسب و کار شما ، نیاز به سر و کار داشتن با تماس‌های خدمات مشتری آینده نیز همراه با آن رشد می‌کند.

دلایل متعددی وجود دارد که استفاده از مرکز تماس را برای استارتاپ شما مفید و کاربردی می کند:

۱- تربیت نمایندگان متخصص

اگر افرادی که مشغول انجام کاری هستند، هیچ راه کار و وخلاقیتی برای هر آنچه انجام میدهند نداشته باشند، برون سپاری آن بی نتیجه خواهد بود. نمایندگان در مورد محصولات و خدمات شما آموزش می بینند تا بتوانند آن محصول را به درستی به مشتریان ارائه دهند. پس می توانند بطور کافی اطلاعاتی را که مشتریانتان درخواست می کنند، فراهم کنند. مراکز تماس نمایندگان و فروشنده های خود را باتوجه به روش و استراتژی های نوین بازاریابی و فروش تربیت می کنند. درنتیجه آن ها می توانند هر تماسی را به یک فرصت برای فروش تبدیل کنند.

۲- ارائه راهکارهای متنوع

در بسیاری از مراکز تماس خدمات بر اساس تقاضای مشتریان عرضه می شود. در چنین مراکز تماسی در برخی فصول سال حجم تماس ها نسبت به سایر فصول بیشتر خواهد بود و ممکن است در یک ماه نسبت به ماه بعدی تعداد بیشتری تماس دریافت کنند. این موضوع به استارتاپ ها کمک می کند تا مسیر هموارتری را بپیمایند. اما راهکار دیگری نیز وجود دارد؛ شما با برون سپاری این فعالیت می توانید در فصولی که تعداد تماس ها افزایش پیدا می کنند به توسعه کار خود کمک کنید. درنتیجه استرتاپ شما بدون مشکلی به کار خود ادامه خواهد داد.

۳- مدیریت مالی مرکز تماس

کارآفرینان و مدیران استارتاپ ها نیاز دارند در ابتدای فعالیت خود منابع مالی شرکت را مدیریت کنند و راهکاری مناسب با کار خود برگزینند. برون سپاری مرکز تماس یا استفاده از نرم افزار مرکز تماس با ارائه گزارش هایی صورتحساب، راه مقرون به صرفه است که باعث می شود بدون استفاده از بیشترین بودجه شرکت، به نتایج مورد دلخواه خود را دست پیدا کنید.

گذشته از اینکه استفاده از روش های مدیریت مرکز تماس به کاهش هزینه و خطاهای منابع انسانی کمک می کند، برون سپاری آن به شما کمک می کند حجم قابل توجهی از بودجه شرکت را ذخیره کنید. استفاده از یک مرکز تماس برای جذب نیازهای استارتاپ، یک استفاده کاربردی از پول و هزینه های شرکت شماست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02187273 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان متخصص و متعهد ماهان ویپ اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

 

پیمایش به بالا