02187273

راه اندازی ویپ در سافت فون ها

راه اندازی ویپ در سافت فون ها

با مطالعه ی تفاوت نرم افزارها و سخت افزار های ویپ ، می توانید بهترین ابزار را برای راه اندازی ویپ خود انتخاب کنید. در صورتی که نرم افزار ویپ را برای راه اندازی انتخاب می کنید، راه اندازی سافت فون ها اهمیت دارد. در این جا نمونه ای از ملزومات سافت فون ها و نحوه راه اندازی آن ها را را می خوانید.

چگونه ویپ را در سافت فون ها راه اندازی کنیم؟

سافت فون چیست؟
سافت فون ها تلفن های ساده ای هستند ؛ در این تلفن ها به جای استفاده از خود دستگاه ، از کامپیوتر جهت مدیریتشان استفاده می کنید تا با استفاده از پروتکل های ویپ ، یک تماس اینترنتی برقرار کنیم. در صورتی که آداپتور ویپ را در اختیار ندارید، می توانید از کامپیوتر خود استفاده کنید.اولا که دقت کنید تمام اسپیکرهای متصل به کامپیوتر سالم باشند. ثانیا هدستی که شما استفاده می کنید، از درجه کیفیت مناسب برخوردار باشد و حاوی میکروفون نیز باشد. برای راه اندازی سافت فون ها، سافت فون دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس آن را به ویپ متصل کنید.

انواع سافت فون ها

این نوع سافت فون ، برای برقراری تماس از طریق ویپ آفیس مناسب هستند و می توانید همزمان در دستگاه های آیفون و آیپد از آن ها استفاده کنید.
Zoiper
این سافت فون را می توانید در انواع سیستم عامل از جمله ویندوز، اندروید و iOS نصب کنید. برنامه Zoiper ، بهترین سافت فون برای راه اندازی voip می باشد. نسخه ی 2.41 در ویندوز و نسخه 2.19 این سافت فون در مک تست شده است. برای این سافت فون در برخی از سیستم عامل ها محدودیت هایی اخیرا ایجاد شده است که با تغییر تنظیمات می توانید این موارد را اصلاح کنید.
DIAX
یکی دیگر از سافت فون های رایگان که از پروتکل های متنوعی نظیر SIP پشتیبانی می کند، DIAX می باشد.

پیمایش به بالا