02187273

مدیریت مرکز تماس برای آژانس های هواپیمایی

مدیریت مرکز تماس برای آژانس های هواپیمایی

مدیریت مرکز تماس

امروزه اکثر شرکت‌ها از لحاظ اقتصادی به دنبال کم شدن هزینه‌ها و کاهش تعداد نیروی انسانی هستند. ماهان ویپ جهت ترفیع این نیاز، به مدیران شرکت‌ها نرم افزار مرکز تماس را پیشنهاد می‌کند. این نرم افزار جایگزین نیروی انسانی متعدد شده و بین مدیران استارت آپ‌ها، به‌ویژه مدیران دقیقی که به تحلیل عملکرد پرسنل و کارکنان می‌پردازند، محبوبیت پیدا کرده است.

برای اینکه یک مرکز یا شرکت از این نرم افزار به بهترین نحو استفاده کند باید ابتدا طی یک جلسه مشاوره رایگان، نیازسنجی اولیه انجام شود. برای مثال یک شرکت هواپیمایی با استفاده از نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس می‌تواند تماس‌های ورودی را به تفکیک هر واحد (برای مثال واحد مالی، واحد رزرواسیون، واحد بلیط قطار، واحد بلیط هواپیما، واحد بلیط اتوبوس، واحد گردشگری و غیره) به سادگی جداسازی کند. درنتیجه مدیران هر واحد، با تحلیل گزارش مرتبط با عملکرد مرکز تماس آن واحد، به بهبود فعالیت مرکزتماس و افزایش رضایتمندی مشتریان کمک می‌کنند.

این گزارشات شامل ضبط مکالمات، شنود آنلاین واحدها، گزارشات صف، گزارش تماس‌های بی‌پاسخ و غیره به صورت روزانه، ماهانه، سالانه و حتی در بازه زمان مشخص شده توسط شما می‌شود. امکان گزارش‌گیری آنلاین و در لحظه، به مدیران سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا حتی اگر در محل شرکت حضور نداشتند بتوانند از وضعیت مرکز تماس اطلاع پیدا کنند.

پاسخگویی 7/24، از ویژگی های متمایز کننده آژانس های هواپیمایی است. آژانس هایی که امکان استقرار دائمی کارشناسان را ندارند، می توانند با استفاده از این نرم افزار، تماس های ورودی را حتی در زمان هایی که در شرکت حضور ندارند روی تلفن همراه خود دریافت کنند و با این کار، به جلب رضایتمندی مشتریان کمک کنند.

از امکانات ویژه نرم‌افزار ماهان‌ویپ برای سرپرستان و مدیران مراکز تماس، افزونه نظارت و مراقبت یا مانیتورینگ است. با استفاده از این افزونه مدیران می‌توانند مکالمات کارشناسان مرکز تماس را بدون اینکه وی متوجه شود شنود کنند و درصورت لزوم، بدون اینکه مشتری متوجه شود، کارشناس را در پاسخگویی راهنمایی کنند. به این صورت که یک مکالمه سه نفره برقرار می شود در صورتی که نفر سوم صدای یک طرف را نمی‌شنود. همچنین با استفاده از افزونه مانیتورینگ امکان نظارت بر صف انتظار، تعداد تماس های هر کارشناس و حتی کارشناسانی که تماس دریافت نمی کنند به صورت آنلاین وجود دارد.

ادغام نرم‌افزار ویپ با CRM آژانس‌های هواپیمایی این امکان را میسر می‌کند تا زمانیکه مشتریان قدیمی تماس می گیرند، اطلاعات ایشان به صورت پاپ آپ ظاهر شود. در نتیجه کارشناس می‌تواند اطلاعاتی که در تماس‌های قبلی از مشتری ثبت شده است را ملاحظه کند و با آگاهی پاسخ آن مشتری را بدهد. این امکان علاوه بر جلب رضایتمندی مشتری، به تسریع در انجام امور نیز کمک می‌کند. آژانس هایی که در سطح شهر یا کشور، چندین شعبه دارند می‌توانند از طریق این نرم افزار ارتباط بین شعب را برقرار نمایند.

بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی در زمان‌هایی از سال (برای مثال عید نوروز)، جشنواره فروش دارند؛ افزونه پیام صوتی انبوه نرم افزار ماهان ویپ، امکان ارسال پیام های تبلیغاتی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم کرده است. پس از پخش پیام صوتی کاربر با انتخاب عدد از پیش تعیین شده توسط شرکت، می تواند به اپراتور متصل شود تا ادامه فرآیند خرید را تکمیل نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار ماهان ویپ و مزایای آن برای آژانس‌های هواپیمایی با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

 

پیمایش به بالا