02187273

مرکز تماس ویپ برای رستوران های زنجیره ای

مرکز تماس ویپ برای رستوران های زنجیره ای

کارایی مرکز تماس ویپ برای رستوران های زنجیره ای:

امروزه مرکز تماس ویپ برای همه سازمان‌ها و کسب و کارها، چه بزرگ و چه کوچک، کارایی دارد و باعث بهبود عملکرد سازمان‌ها می شود. یکی از کسب و کارهایی که نرم افزار مرکز تماس ویپ تاثیر به سزایی در سهولت کارشان دارد، رستوران های زنجیره ای می‌باشد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مزیت نرم افزار مدیریت مرکز تماس برای رستوران های زنجیره‌ای چیست؟ ماهان ویپ در این مطلب مختصری از کارایی این نرم افزار را توضیح داده است.

مرکز تماس به مشتری های یک رستوران زنجیره‌ای کمک می کند تا به شعبه مورد نظر خود دسترسی سریع تری داشته باشند، با شنیدن پیغام صوتی شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنند، سفارش خود را در نزدیکترین محل ثبت کنند و به سادگی پیگیری سفارشات خود را انجام دهند.

رضایتمندی مشتریان مهمترین اصل برای هر کسب و کاری است. مدیران رستوران های زنجیره ای جهت بررسی چگونگی عملکرد پرسنل رستوران، ارتباط آن ها با مشتری ها و غیره می‌توانند از طریق نرم افزار ویپ میزان رضایتمندی مشتریان را گزارش گیری کنند. این گزارش گیری می تواند در بازه زمان خاصی گرفته شود و به بهبود عملکرد رستوران کمک کند. از دیگر استفاده های نرم افزار مدیریت مرکز تماس برای رستوران ها، استفاده از صندوق صوتی است تا پیشنهادات و انتقادات مشتریان را در بازه زمانی که تعریف کرده اند گوش کنند.

رستوران های زنجیره ای نیاز به نرم افزاری دارند که با استفاده از آن بتوانند به مدیریت پرسنل، بررسی مدت زمان پاسخ گویی و تعداد دفعات عدم پاسخگویی پرسنل به مشتریان بپردازند. با استفاده از نرم افزار ویپ مدیران می توانند از طریق گزارش گیری از عملکرد پرسنل جویا شوند. همچنین می‌توانند برای پرسنل مختلف (مثلا پرسنلی که تعداد تماس های بی پاسخ زیادی داشتند) جریمه ثبت کنند و یا برای پرسنل خوش اخلاق و با مسئولیت پاداش در نظر بگیرند و این کار عملکرد پرسنل را بالا می برد.

با توجه به امکاناتی که نرم افزار ماهان ویپ در اختیار رستوران ها قرار می دهد، رستوران های زنجیره ای پرپروک و هانی این نرم افزار را برای مدیریت مرکز تماس خود انتخاب کردند.

نرم افزار مرکز تماس برای رستوران ها:

چند نمونه از ماژول هایی که پرپروک و هانی استفاده می کنند عبارتند از:

  • بسته پایه نرم افزار ویپ که شامل منوی صوتی، ضبط مکالمه، صف انتظار، صندوق صوتی، سناریوی تماس، کنفرانس تلفنی، مدیریت کاربران و غیره است.
  • نظارت و مراقبت (مانیتورینگ) که امکان شنود مکالمه دلخواه را برای مدیریت فراهم می‌کند.
  • نظرسنجی که قابلیت ایجاد نظرسنجی بعد از مکالمه و امکان گزارش‌گیری از تماس های ورودی و غیره را فراهم می کند.
  • گزارش تحلیل صف امکان نمایش تماس های از دست رفته، گزارش‌گیری از عملکرد پرسنل در صف براساس تعداد تماس های پاسخ داده شده، مدت مکالمه و غیره را فراهم می‌کند.
  • وب سرویس فایل مکالمه ضبط شده: امکان ارسال آدرس فایل مکالمه ضبط شده بر روی وب سرویس به همراه قابلیت فیلتر بودن براساس Caller ID مورد نظر
  • ورود و خروج صف که قابلیت ورود و خروج اپراتورهای پاسخگو از صف انتظار را دارد.
  • ارتباط پیشرفته با نرم افزارهای دیگر که قابلیت اتصال از طریق وب ماهان ارتباط می باشد و ارتباط نرم افزار مدیریت مرکز تماس با نرم افزارهای دیگر مانند CRM را فراهم می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص نرم افزار مدیریت مرکز تماس ویپ، با شماره 02187273 داخلی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان متخصص ماهان ویپ اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

پیمایش به بالا