02187273

پنج اشتباه در مرکز تماس ویپ

پنج اشتباه در مرکز تماس ویپ

پنج اشتباه در مرکز تماس ویپ

گاهی اوقات در ادارات یا مرکز تماس ویپ اشتباهاتی رخ می‌دهد اما برخی مواقع این اتفاقات شما را ناچار به پرداخت هزینه‌های گزاف می‌کند. این اتفاق بیشتر در مراکز تماسی رخ می‌دهد که شعار می‌دهند «جایی برای اشتباه وجود ندارد». از بروز برخی از اشتباهاتی که در کسب و کارها رخ می‌دهد حتماً باید جلوگیری شود چرا که ممکن است هیچ راهی برای جبران نداشته باشند. برای چنین اشتباهات جدی‌ای بهتر است که یک روش یا فرآیند را دنبال کنید و بهترین راه را برای درک ریشه خطا پیش بگیرید و اجرای استراتژی‌های مورد نیاز برای اجتناب از اشتباهات را آغاز کنید.

استفاده کنندگان ازVoIP در بسیاری از موارد اشتباهات مهمی را مرتکب می‌شوند. اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند در مراکز تماس بسیار رایج هستند و به ویژه بر تجارت تاثیر منفی می‌گذارند . بیایید با دقت به اشتباهات رایجی که به طور جهانی رخ داده نگاه کنیم .

گذشت زمان طولانی برای پاسخ به تماس از دست رفته

در فضای مرکز تماس، اگر پاسخگویی به تماس‌های از دست رفته زمان‌بر شود، فرصت برای جذب مشتری از بین خواهد رفت. حتی اگر در زمان خیلی کوتاهی هم تماس را پاسخ دهید، تاثیر خوبی ندارد. زمان قابل قبول برای پاسخ به تماس از دست رفته ۱ ساعت است که در نرم افزار ویپ می‌توانید این مدت زمان را مشخص نمایید.

هولد کردن مشتری‌های VIP

سعی کنید تماس مشتری‌های بالقوه و تاثیرگذار را هولد نکنید. دوباره همانطور که قبلاً هم اشاره شد، با این کار مرکز تماس یا سازمان شما به مشتری‌ها این حس را القا می‌کند که سازمان شما قابل اعتماد و معتبر نیست.

اگر مشتری‌های شما نیاز به خدمات مشتری، پشتیبانی و غیره داشته باشند، این موضوع می‌تواند روی مشتری‌های فعلی‌تان نیز تاثیرگذار باشد.

عدم آموزش به کارشناسان

کارشناسان مرکز تماس مهم‌ترین عوامل در کسب و کار محسوب می‌شوند. اگر کارشناسان این واحد آموزش‌های لازم را دریافت نکرده باشند، احتمال ریزش مشتری‌ها بسیار زیاد است. آموزش و تربیت کارشناسان مرکز تماس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما با این‌حال هنوز بسیاری از مراکز تماس هستند که به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند. کارشناسان حرفه‌ای مرکز تماس می‌توانند میزان گردش مالی شرکت شما را نیز به میزان قابل توجهی بهبود ببخشند.

عدم سرمایه‌گذاری روی فناوری موجود شرکت

تمام مراکز کسب و کارها و سازمان‌ها که دارای مرکز تماس هستند، باور دارند که ذخیره مالی به موفقیت‌شان کمک می‌کند. اما بعد از انجام این‌کار در دست‌یابی به هدفشان ناموفق خواهند بود.

بسیاری مراکز تماس برای صرفه جویی در هزینه‌ها، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای ویپ را به‌روز نمی‌کنند. اما نتیجه این صرفه جویی، هزینه‌های چند برابر در اثر خرابی هایی است که در آینده پیش خواهد آمد.

همیشه به یاد داشته باشید که فناوری به روز، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد که این به نفع کسب و کار شما خواهد بود.

بی توجهی به ارسال پیام صوتی انبوه

صاحبان بسیاری از کسب و کارها فکر می‌کنند استفاده از پیام صوتی انبوه گران‌قیمت است یا ممکن است ایجاد دردسر کند. اما در واقع استفاده از دایلرهای خودکار عملکرد شرکت را بهبود می‌بخشد و با تماس خودکار به لیستی از شماره تلفن‌ها که برای مثال در فایل اکسل جمع‌آوری کرده‌اید کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

منبع: switch2voip

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا