02187273

یکسان سازی مرکز تماس و نرم افزار CRM

یکسان سازی مرکز تماس و نرم افزار CRM

یکسان سازی مرکز تماس و نرم افزار CRM: تماس تلفنی به عنوان یکی از راه های مرسوم ارتباطی می باشد. امروزه تعداد زیادی از مخاطبین هر مجموعه از روش های گوناگونی با سازمان ها ارتباط دارند، که از نمونه های آن می توان به مرکز تماس اشاره کرد. یکپارچگی نرم افزار مرکز تماس با سایر نرم افزارها و وسعت استفاده از آن، موجبتقویت بخش مشتری محوری می شود. با توجه به این که در سیستم های اداری و سازمانی تنظیم مدیریت در بخش های ارتباطی جهت دسترسی بهتر مشتری با مدیریت حس می شود، استفاده از مرکز تماس به همراه بهره گیری از نرم افزار crm به عنوان مکمل این بخش می تواند بسیار موثر باشد. مدیریت مرکز تماس و نرم افزار CRM در واقع به عنوان بخش های تکمیلی یکدیگر کاربرد دارند که در ادامه در مورد مزایای این روش به بحث می پردازیم.

سه مزیت اصلی یکپارچگی مرکز تماس و نرم افزار CRM

هماهنگی و یکپارچگی مرکز تماس و نرم افزار crm باعت افزایش فروش در سازمان ها و همچنین افزایش بهره وری پرسنل مرکز تماس و افزایش رضایتمندی مشتریان است.

از جمله مواردی که می توان به آن اشاره نمود عبارت است از:

1- pop up  نام مشتری برای کارشناس مرکز تماس:

یکی از موارد نمایش به شکل pop up به صورت نمایش شماره تماس، نام و نام خانوداگی و امکان مشاهده پروفایل شخصی، اطلاعات مربوط به کاربر تماس گیرنده قبل از پاسخ دادن به تلفن، امکان دسترسی سریع به سوابق خدماتی و بخش هایی که مربوط به فردی که تماس می گیرد و بسیاری از موارد دیگر است. همین امر باعث افزایش رضایتمندی مشتری و افزایش بهره وری پرسنل مرکز تماس می شود.

2- کاهش زمان انتظار:

این یکپارچگی  یعنی بخش مدیریت مرکز تماس و نرم افزار crm را می توان در سطوح وسیع نیز پیاده سازی کرد، که در این حالت مزایای بیشتری برای سازمان و هم چنین مشتریان خواهد داشت. به طور مثال می توان باایجاد مسیردهی خودکار براساس مولفه های نرم افزار crm، زمان انتظار مشتری را کاهش داد و به مشتری با سرعت بیشتری به واحد مربوطه هدایت شود، پاسخ دهی به ایشان صورت پذیرد و همین امر موجب افزایش رضایتمندی مشتری در سازمان خواهد شد.

3- بازاریابی هوشمند:

زمانی که پرسنل مرکز تماس، اطلاعات مشتریانی که با انها مذاکره کرده اند را در crm ثبت نمایند، یک بانک اطلاعاتی ایجاد می شود که در بلند مدت کمک شایانی به بازاریابی میکند. زیرا می توان اطلاعات ثبت شده افراد را دسته بندی کرد و براساس دسته بندی های موجود سیاست های تبلیغاتی متفاوتی را برای آن ها اعمال نمود. نتیجه این امر، افزایش فروش مجموعه می باشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار مدیریت مرکز تماس و نحوه یکپارچه سازی آن با CRM شرکت، لطفا فرم تماس با ما را تکمیل فرمایید و یا با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل نمایید تا همکاران ماهان ارتباط با شما تماس گیرند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

پیمایش به بالا