02187273

بروز رسانی مرکز تماس

بروز رسانی مرکز تماس

با توجه به مشکلات پیش آمده برای نرم افزارهای متن باز در حوزه مرکز تماس تحت شبکه مانند Elastix و FreePBX که هر دو توسط کمپانی های خارجــی خریـداری شــده و از حالت رایگان و متن باز خارج شده اند، کاربران این دست نرم افزارها بابت بروز رسانی و پشتیبانی مرکز تماس خود دچار مشکل شده و خلاء وجود یک نرم افزار کارامد جایگزین بـه شدت احساس مـی شود. لذا ماهان ویپ به عنوان یکی از پیشرو ترین شرکت های فعال در زمینه مرکز تماس تحت شبکه (ویپ) با داشتن تیـم پشتیبانــی متخصص در امــور نرم افــزار و سخـت افزار، آمادگــی خـود را جهت بروز رسانی و پشتیبانی مرکز تماس سازمانها یا کلیه شرکتها اعلام می دارد.

مطمئناً یکی از مهم ترین عوامل انتخاب یک محصول داشتن پشتیبانـی قــوی و پــررنگ است، در حقیــقت پشتیبانــی شباهــت بسیــار زیادی به بیمه دارد شاید در طی یکسال به ندرت نیاز به استفــاده از بیمـه داشته باشیـد اما زمانــی کــه اتفاق غیــر مترقبــه ای رخ می دهـد داشتن بیمــه بسیـار در هزینه های شما و رفع مشکل بوجود آمده تاثیر گزار خواهد بود، پشتیبانی نیز به همین شیوه در زمان بروز مشکل به کمک شما خواهد آمد و در حقیقت بعضی از مشتریان ما معتقد هستند پشتیبانی حتی از خود محصول نیز ارزشمند تر است.

ما بواسطه بروز مشکلات در مراکز تماس مجموعــه های مختلف و با کمک بـه آنها در رفـع مشکلات پیــش آمــده توانسته ایم همکاری خوبی را با آنها داشته باشیم از اینرو یکی از مزیت های رقابتی ماهان ویپ خدمات پشتیبانی تخصصی می باشد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.

پیمایش به بالا