02187273

اولین ارائه دهنده سرویس و نرم افزار پیامک صوتی به اپراتورهای پیام صوتی در ایران است؛ که با گستردگی زیر ساخت‌های مخابراتی توانایی برقراری تماس و ارسال پیامک صوتی را به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن ثابت و همراه را فراهم کرده است. با ارسال پیام صوتی از پنل پیامک صوتی، معجزه صدای کسب‌وکارتان را لمس کنید و به اپراتور پیامک صوتی تبدیل شوید!

تاثیرگذاری بیشتر و هزینه کمتر با ارسال پیام صوتی انبوه

نرم افزار ارسال پیام صوتی انبوه ماهان ویپ، ابزاری هوشمند و مکانیـزه بــرای برقــراری تماس تلفنــی و پخش پیام صوتـی بـرای مخاطبان عام و خاص است. 

در سال‌های اخیر، رواج روش‌های جدید بــرای تبلیغات و اطلاع‌رسانــی (مانند ارسال ایمیـل انبـوه، پیامک تبلیغاتـــی و…)، چهـــره ایـــن صنعت را دگرگـون کـرده است. اما نقطه ضعف مشتـرک ایــن ابزارها آن‌جاست که تقریباً درتمامی آن‌ها تنها استفاده از متن و حداکثر تصویر امکان‌پذیر است. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با متخصصین ماهان ویپ تماس حاصل نمایید!

عکس ارسال پیامک صوتی
عکس نرم افزار هوشمند پیامک صوتی

هوشمند، با نرم افزار ایرانی ارسال پیام صوتی ماهان ویپ

در سال‌های اخیر، رواج روش‌های جدید بــرای تبلیغات و اطلاع‌رسانــی (مانند ارسال ایمیـل انبـوه، پیامک تبلیغاتـــی و…)، چهـــره ایـــن صنعت را دگرگـون کـرده است. اما نقطه ضعف مشتـرک ایــن ابزارها آن‌جاست که تقریباً درتمامی آن‌ها تنها استفاده از متن و حداکثر تصویر امکان‌پذیر است. 

از این رو، اطلاع‌رسانی یا تبلیغات از طریـق تماس تلفنـی و ارسال پیام صوتی انبـوه، هنوز به‌عنوان شیوه‌ای مناسب و کارآمد شناخته می‌شود که به صورت هوشمند و سفارشی سازی شده انجام می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید!

مزایای نرم افزار کال سنتر ماهان ویپ

به منظور دریافت مشاوره تخصصی کارشناسان ماهان ویپ، با ما تماس بگیرید!

تعرفه های ماهان ویپ

سرویس پایه

تومان 9,500,000 مالکیت دائمی
  • 16 کانال

سرویس استاندارد

تومان 18,000,000 مالکیت دائمی
  • 32 کانال

سرویس پیشرفته

تومان 30,000,000 مالکیت دائمی
  • 64 کانال

انفجار فروش محصول شما با خرید سامانه ارسال پیام صوتی

باید بدانید که ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی در سال 2022 بسیار فراگیر شده است. نکته حائز اهمیت این است که امروزه مردم دیگر تمایلی به خواندن متن‌های طولانی در اس ام اس یا ایمیل ندارند. پنل پیامک صوتی ماهان ویپ مانند بمباران دعوت مشتری و فروش محصول شما مانند ترکش‌های آن است.

خرید سامانه ارسال پیام صوتی، مقرون به صرفه ترین راه تبلیغات

بهترین راه تبلیغ محصول شما ارسال پیام صوتی است چرا که هر فردی روی این کره خاکی یک تلفن همراه دارد. از همین رو ماهان ویپ ارائه دهنده بهترین خدمات ارسال پیام صوتی با امکان ارسال پیام انبوه در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت است.

اپراتور پیامک صوتی ماهان ویپ؛ راحت ترین استراتژی تبلیغ

خدمات اپراتور ماهان ویپ بر اساس جدیدترین متدهای تبلیغاتی روز دنیا طراحی شده است. این اپراتور به شما این قدرت را می‌دهد که دقیق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی را که در راستای استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات هستند برگزار کنید و مانند آهنربا مشتریان را جذب کنید.

کاربرد‌های ارسال پیام صوتی

با پنل ارسال پیام صوتی فقط تبلیغات نکنید. دل مشتری‌ها و کاربران خود را به هر نحوی به دست آورید.

1-  با ارسال پیام صوتی تبریکی مشتری‌های وفادار به دست بیاورید

شب سال نو و مناسبت‌هایی از این دست فرصت خوبی برای بهبود روابط شما با مشتریان است. با استفاده از اس ام اس صوتی می‌توانید با انتخاب کلمات مناسب و لحن گیرا و گرم به مخاطب نشان دهید که ارزش بیشتری نسبت به این مکالمات دارید و فقط برای فروش محصول به سراغ او نمی‌روید.

2-  ارسال پیام صوتی دعوتی وجهه کاری شما را بهبود می‌بخشد

فرض کنید برای یک جشنواره بزرگ در شرکت محیطی را آماده کرده اید. همه چیز هماهنگ است.

اما شما فراموش کرده‌اید که مهمان ها را دعوت کنید اینجاست که می توانید به جای استفاده از روش های منسوخ مانند پیام دادن در واتساپ  یک متن زیبا تنظیم کنید و آن را بسیار مودبانه، جذاب و با voice خودتان ضبط صدا کنید. در نهایت در عرض چند ثانیه با ارسال پیامک انبوه صوتی به مخاطبان ارسال کنید.

3-  اخبار سایت و فروشگاه خود با اطلاع رسانی صوتی بیان کنید

یک مشتری دارید که بسیار پر مشغله است. زمان سر زدن به فروشگاه و سایت شما را ندارد به همین دلیل بهترین راه برای آگاهی کاربران از کسب و کار شما ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت مشتریان شماست.

4-  با خلاقیت پیام صوتی تبلیغاتی ارسال کنید

ممکن است بخواهید به مناسبت های مختلف، مثلا افتتاح شعبه جدید، جشنواره تابستانی، شب یلدا یا سالگرد تاسیس فروشگاه، روی محصولات خود تخفیف بدهید.

در این صورت پیامک صوتی به شما کمک می کند تا این موضوع را گرم‌تر با مخاطبان خود در میان بگذارید.کارشناسان ما در ماهان ویپ با مشاوره رایگان بهترین روش تبلیغ را به شما ارائه می‌دهند.

با مزایای ارسال پیام صوتی پول رو پول بزارید

همین الان به صراحت به شما می‌گویم که قطعاً پیامک صوتی جایگزین پیامک متنی یا سایر روش های تبلیغاتی می‌شود، و نباید از ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز غافل شد.

1- دوست دارید بلک لیست را دور بزنید و مشتری را به چنگ آورید؟

مهمترین مزیت پیامک صوتی دقیقا همین است. زمانی کسب و کارها خیلی شلوغ می‌کردند و از صبح تا غروب بدون اجازه برای مردم پیامک می فرستادند.

موضوع به قدری پیچیده شد که برخی از مشترکین تصمیم گرفتند پیامک های تبلیغاتی خود را ببندند و آن‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند.

در این مواقع پیامک صوتی به شما این امکان را می‌دهد که پیام خود را به صورت تماس انبوه تبلیغاتی به مشتریان برسانید.

2- بار هر لهجه ای مشتری خود را شگفت زده کنید

گویش، لهجه و فرهنگ از جمله مواردی است که اعضای یک قبیله یا یک شهر را به هم پیوند می دهد. یکی از تکنیک هایی که می‌توانید برای نزدیک شدن به مشتری از آن استفاده کنید استفاده از زبان و گویش در تبلیغات است. پیامک صوتی به شما این امکان را می‌دهد که چند قدم به مشتری نزدیک شوید و صمیمیت بیشتری بین شما ایجاد کنید.

3- با هنر مکالمه خود به راحتی رقبا رو کنار بزنید

حالا که پیامک صوتی جای خود را در بازار تبلیغات پیدا کرده است، دیگر مهم نیست که فقط یک پیام خوب بنویسید، صدا و لحن شما نیز می تواند مشتری را جذب کند تا خاص تر از رقبای خود دیده شوید. حتی دیده شده که یک بیان خوب و هیجان انگیز توانسته ایرادات متن را بپوشاند و البته مشتری ساز باشد.

4- با ارسال پیام صوتی مطمئن می‌شوید تبلیغات شما دیده می‌شود

پیامک‌ها معمولاً در صف انتظار باقی می‌مانند تا مشتری هر زمان که فرصت کرد و کنجکاو شد، بتواند آن‌ها را پیدا کند. اما تماس تبلیغاتی انبوه به لطف زنگ تلفن همراه به صورت آنی دریافت می‌شوند و از این نظر بر پیامک برتری دارند.

5-  می‌دانید با کمترین هزینه می‌توانید بیش‌ترین فروش داشته باشید؟

آیا از هزینه‌های تبلیغات اطلاع دارید؟ اگه هزینه تیزرهای تلویزیونی و رادیویی را اعلام کنم همین الان خواندن این مطلب را تمام می‌کنید! این در حالی است که می‌توانید با کمترین هزینه از پیام صوتی یا متنی آن استفاده کنید و بیشترین نتیجه را بگیرید و فروش خود را افزایش دهید.

6-  با یک سیستم معمولی تبلیغات کنید

بدون نیاز به تجهیزات خاصی با چند حرکت ساده با مشتری صحبت کنید و محصول خود را معرفی کنید.

7-  جامعه هدف بسیار بزرگی برای تبلیغ دارید

بر خلاف بنر‌های تلویزیونی و تبلیغات رادیویی می‌توانید به شماره های همراه و ثابت تماس بگیرید و تبلیغ خود را به گوش کاربر برسانید.

ویژگی های خرید سامانه ارسال پیامک صوتی ماهان ویپ

سامانه پیام صوتی ماهان ویپ در انواع و اقسام پلن­ها بر اساس نیاز شما به صورت تکی، گروهی و انبوه با تعرفه و قیمت متعارف به صرفه‌تر از هر سامانه دیگری در کنار شما است. ماهان ویپ کیفیت ، پشتیبانی، آموزش و نرم افزارهای متعددی برای ارسال پیام صوتی به شما ارائه می‌دهد که در نوع خود بی نظیر است.

راحت ترین راه ارسال پیام صوتی مخصوص ماهان ویپ است!

شما می‌توانید با سامانه پیام رسان صوتی ماهان ویپ بدون پیش زمینه‌ای پیام صوتی ارسا کنید.

هزینه ارسال پیام صوتی در ماهان ویپ +استرداد در صورت عدم پاسخگویی

طبق قوانین مخابرات ایران، هر 30 ثانیه یک پیام صوتی و یک پالس حساب می‌شود. اپراتور برای هر پالس هزینه ای دریافت می‌کند. در صورت اشغال بودن شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت، سامانه ما تا 3 بار با فاصله زمانی با مخاطب تماس می گیرد. در صورت نرسیدن پیام صوتی به مخاطب، هزینه پیام صوتی به طور کامل مسترد می‌شود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02187273 تماس بگیرید و یا فرم درخواست را پر کنید. بی شک کارشناسان ارتباطی ماهان همواره تلاش خواهند کرد تا تجربیات ارزشمند خود را بدون تردید در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول

به منظور اطلاع رسانی، بازاریابی با هرینه بسیار پایین، رای گیری و … با تاثیر بیشتر از ارسال پیام صوتی استفاده می شود.

هزینه راه اندازی نرم افزار نسبت به استخدام نیروی انسانی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. برای دریافت پلن با ما تماس بگیرید.

بله، محدودیتی در تعداد پیام صوتی وجود ندارد و امکان ارسال پیام صوتی به صورت تکی و انبوه وجود خواهد داشت. همچنین می توانید به شماره 02187273  تماس بگیرید.

بله فایل صوتی باید با فرمت wav باشد و بهتر است 8000 هرتز، 16 کیلوبایت، مونو، در پنل کاربری ماهان ویپ و در قسمت ارسال پیامک صوتی، می توانید از لینک کاورتر برای تبدیل فرمت اولیه به فرمت استاندارد استفاده کنید. و سپس فایل را به پنل آپلود کنید.

بله، در این نوع ارسال، هزینه پیامهای نرسیده یا تماس های رد شده برگشت داده می شود و فقط هزینه ارسال موفق در پنل ثبت می شود.

آخرین مطالب سایت

پیمایش به بالا