02187273

تکنولوژی ویپ VoIP

رشد چشمگیر ویپ VoIP در بازارهای جهانی

رشد چشمگیر ویپ VoIP در بازارهای جهانی بیش از پیش مورد استقبال کاربران و شرکت ها و ادارات قرار گرفته است. فناوری ویپ همگام با ما به سمت جلو حرکت کرده و شکی در این قضیه وجود ندارد که در قرن ۲۱ از رشد چشمگیری برخوردار خواهد شد. از دلایل رشد تکنولوژی ویپ روش های دسترسی مختلف آن بوده که تحولاتی را در بازارهای تجاری بوجود آورده و باعث تغییرات چشمگیری در این حوزه شده است.

تکنولوژی ویپ VoIP
تکنولوژی ویپ VoIP

علت محبوبیت و رشد چشمگیر ویپ

علت محبوبیت ویپ در جوامع امروزی که به طور فزاینده ای در حال افزایش است به علت این است که بسیاری از شرکتها به متمرکز کردن خدمات و پشتیبانی مشتریان از طریق ویپ روی آورده اند و مراکز تماس کارمندان بسیاری را برای ارائه خدمات پشتیبانی و فروش با استفاده از تلفن IP استخدام می کنند. همچنین دلیل دیگر محبوبیت ویپ اعطای حق انتخاب به سازمانها بوده تا به این واسطه امکان داشته باشند تا افراد براحتی در خارج از محیط کار قادر به حل و فصل کارهای رایج در شرکت بوده، گویی که در داخل شرکت مستقر بوده و از آنجا به امورات خود رسیدگی می کنند.

مردم بیش از پیش براحتی تلفن های خود را به محل کارشان آورده و متخصصان IT با توجه به کارایی بهتر سرویس های ویپ در کنار استفاده اشخاص از وسائل شخصی و راحتی کار بیشترشان در محل کار، می توانند با آرامش و بدون دغدغه ناظر بر عملکرد بهتر فناوری ویپ در کارهای روزمره کارمندان باشند. در کنار آن متخصصین ویپ اطمینان خاطر دارند که این فناوری در کنار خود امنیت تلفن ها، تبلت ها و لپ تاپ ها را تأمین کرده و مردم از راه کارهایی که نقش حفاظتـــــی را نیز ایفا می کنند، بهــــــره می گیرند.

دلیل دیگری که ویپ را به فناوری با گام های موثر تبدیل کرده است، قیمت آن است. طبق گزارشهای متفاوتی که در بررسی فناوری ویپ ارائه شده، قیمت ارزان ویپ فناوری آن را قادر به بهره مندی در کشورهای در حال توسعه از جمله هند، برزیل، اندونزی و فیلیپین ساخته است.

کشورهای بزرگ مانند چین نیز فرصت های بزرگ به سرویس دهندگان ویپ ارائه می دهد تا با مطالعه بیشتر و با زمان بندی مناسب به گسترش این فناوری بپردازند. اما تنها مشکل برای بازارهای خاص زمانی بوجود می آید که جامعه اصناف ارائه دهنده سرویس هایویپ در شرایطی که هنوز امکانات و تسهیلات پیشنهادی این فناوری برایشان کاملا جا نیفتاده است، آن را به کاربرانشان معرفی و منتقل می کنند.

بازار ویپ به در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است و به نظر نمی رسد که مدت زمان زیادی طول بکشد تا کاربران به ارزش های آن پی برده و غرق در امکانات و تسهیلاتی شوند که این بازار با خود به ارمغان خواهد آورد. در حالی که شمال آمریکا و اروپا بیشترین استفاده از فناوری ویپ را به خود اختصاص داده اند، فراگیر شدن سریع ویپ در سراسر جهان دور از ذهن نخواهد بود.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ویپ چیست؟ مراجعه کرده و  با سیستم ویپ بیشتر آشنا شوید.

پیمایش به بالا