02187273

آموزش روشی برای رضایتمندی مشتری از مرکز تماس

آموزش روشی برای رضایتمندی مشتری از مرکز تماس

آیا مرکز تماس شما در جهت رضایتمندی مشتری‌ها حرکت می‌کند؟

وقتی صحبت از رضایتمندی مشتری به میان می‌آید، مرکز تماس باید مدام در حال تغییر و به روزرسانی ایده‌های جدید و خلاقانه باشد. امروزه مشتری‌ها در حال انتخاب و بررسی شرکت‌ها براساس تجارب خود هستند. البته برکسی هم پوشیده نیست که بهترین راه برای نزدیک شدن به انتظارات مشتری، راه‌اندازی یک مرکز تماس قوی ست. مرکز تماس بر مبنا و اساس مشتری‌مداری تاثیر می‌گذارد و گذشته از این‌که مشتری‌ها چه کسانی هستند، در مواجه شدن با انتظارات آن‌ها، انعطاف‌پذیر است.

بیشتر شرکت‌هایی که دنبال موفقیت و پیش‌روی در بازار رقابت هستند، در پی راه‌حلی مثل ایجاد یک مرکز تماس هستند که با کمک کارشناسان پشتیبانی بتوانند به پیشرفت شرکت خود کمک کنند. چنین راه‌حلی نه تنها به منافع اقتصادی شرکت کمک می‌کند، بلکه روابط با مشتری‌ و کیفیت فعالیت یک شرکت را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

ماهان‌ویپ در ادامه تعدادی از راه‌حل‌هایی که به مراکز تماس در ترفیع نیاز مشتری‌های کمک می‌کند را معرفی کرده است:

رفع نیاز مرکز تماس در اوج شلوغی کار

هر روز افراد یکسانی به مرکز تماس شما زنگ نمی‌زنند. معمولاَ تمام مراکز تماس دوران شلوغ و پرکار، و دوران کم کار داشته‌اند. در طی روزهای شلوغ ممکن است تمام افراد شرکت قادر به مدیریت تمام کارها نباشند. همچنین در روزهای خلوت کاری، کارشناسان مرکز تماس به‌صورت نیمه وقت کار می‌کنند اما حقوق تمام وقت را می‌گیرند.

بهترین راه‌کار برای مراکز تماس در چنین شرایطی این است که پیش از شلوغی مرکز تماس، شرایط را بسنجند و مثلاً بدانند که در تابستان کار آن‌ها بیشتر است، درنتیجه نیاز به استخدام نیروهای نیمه‌وقت یا دورکار دارند تا بتوانند در زمان‌های خلوت بدون پرداخت حقوق اضافی خدمات خود را به مشتریان عرضه کنند.

افرادی که به صورت دورکاری با شرکت شما همکاری می‌کنند، با استفاده از نرم‌افزار ویپ می‌توانند تماس‌های شرکت شما را روی موبایل تلفن خود دریافت کنند و یا با موبایل یا تلفن خود، با شماره شرکت شما با هرجایی تماس بگیرند.

پشتیبانی ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

برخی اوقات، بعضی از مشاغل به‌قدری رشد می‌کنند که خدمات پشتیبانی محدود برای مشتریان آن‌ها مناسب نیست. عرضه پشتیبانی همه روزه نیز کار ساده‌ای برای کارمندانی که خارج از شرکت، و یا حتی در یک شرکت کار می‌کنند نیست. درهرصورت، گذشته از تعداد مشتری‌هایی که دارید، سعی کنید نیروهای پشتیبانی شرکت را برای پاسخگویی ۲۴ ساعته مدیریت کنید.

اگر مشتری‌های شما پراکنده هستند شما می‌توانید با استفاده از نیروهای پشتیبانی دورکار، خدمات پشتیبانی خود را در مناطق مختلف و به‌صورت گسترده عرضه کنید. مشتری‌ها اهمیت بسیاری برای خدمات پشتیبانی قائل هستند و اگر این خدمات به‌بهترین نحو به انجام شود، مرکز تماس شما از رضایتمندی مشتری برخوردار خواهد بود.

نرم‌افزار ویپ به شما این امکان را می‌دهد تا هر فردی را در هر نقطه‌ای از کشور به مرکز تماس خود اضافه کنید تا با استفاده از موبایل یا تلفن خود، پاسخگوی تماس‌های ورودی باشد.

اضافه کردن زبان‌های خارجی

اگر شرکت شما مشتری‌های خارجی داشته باشد، می‌توانید امکان انتخاب زبان‌های دیگر را در تلفن گویا ایجاد کنید و با بهره‌مندی از کارشناسان مسلط به زبان‌های خارجه، نیاز مشتری‌های خارجی خود را نیز ترفیع کنید.

همچنین می‌توانید در صورت امکان کارمندانی را در سایر کشورها استخدام کنید و با استفاده از قابلیت‌های ویپ، برای آن‌ها امکان دسترسی به مرکز تماس خود را ایجاد کنید.

 

ماهان‌ویپ با نرم‌افزار بومی سازی شده خود این امکان را برای مشاغل بزرگ و کوچک فراهم کرده تا از هر جایی که می‌خواهند، حتی به‌صورت دورکار نیرو استخدام کنند، و بدون کوچک‌ترین مشکلی امکان دریافت و برقراری تماس با شماره شرکت را داشته باشند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات خود را بی‌دریغ دراختیار شما قرار دهند.

 

منبع:  talkdesk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا