02187273

ضبط مکالمات مرکز تماس چه مزیت‌هایی دارد

ضبط مکالمات مرکز تماس چه مزیت‌هایی دارد

ضبط مکالمات مرکز تماس چه مزیت‌هایی دارد

معمولاً مشاغل به امکاناتی دسترسی دارند که به روابط داخلی و خارجی آن‌ها کمک می‌کند.

درهر صورت، نرم‌افزارها و تجهیزاتی که برای چنین ویژگی‌هایی لازم است، معمولاً بسیار گران‌قیمت است و تمام مشاغل قابلیت تهیه آن را ندارند. با استفاده از امکاناتی که ویپ فراهم کرده است، سازمان‌ها با هر تعداد کارمند می‌توانند با هزینه‌ای پایین به تمام امکانات لازم دسترسی پیدا کنند.

ضبط مکالمات یکی از موارد بسیار ارزشمند برای مشاغل است. درست مانند سایر امکانات ویپ، ضبط مکالمات نیز در مقایسه با سیستم PBX، بسیار ساده و ارزان‌قیمت است.

تماس فعال یا غیرفعال

اگرچه ضبط مکالمه غیرفعال موثر است، اما نمی‌تواند تماس‌هایی که از طریق سایت یا ارتباطات شخص با شخص ایجاد می‌شود را ضبط کند، چرا که تماس‌های داخلی از طریق گیت وی برقرار نمی‌شوند.

اما در ضبط مکالمات فعال، امکان ضبط تماس‌های داخلی وجود دارد. با استفاده از این امکان می‌توان تماس‌های داخلی یا خارجی را ضبط نمود اما از  آن‌جایی که علاوه بر دو طرف مکالمه، به‌نظر یک نفر دیگر هم وجود دارد (که تماس ضبط شود)، ممکن است کمی روی کیفیت تماس تاثیر بگذارد.

سخت افزار و نرم‌افزار ضبط مکالمات

مشاغلی که از تجهیزات گوناگونی استفاده می‌کنند، با استفاده از تنوعی از راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، انتخاب‌های بسیاری برای ضبط مکالمات دارند. انتخاب بهترین روش، بستگی به شبکه موجود و هدف از ضبط مکالمات دارد.

مشاغلی که از ویپ استفاده می‌کنند می‌توانند به سادگی ضبط تماس را از طریق داشبورد آنلاین فعال کنند. از دیگر مزیت‌های ویپ این است که برای ضبط مکالمه نیازی به سخت‌افزار اضافی ندارد و با همان امکانات موجود این قابلیت را ایجاد می‌کند.

خودکار یا براساس تقاضا

سازمان‌ها معمولاً از امکان ضبط خودکار مکالمات استفاده می‌کنند. این امکان را می‌توان فقط برای برخی از تماس‌ها نیز فعال نمود. معمولاً هر تماس برای مدت مشخصی نگهداری می‌شود تا مدیران مجموعه بتوانند آن تماس‌ها را ذخیره کنند و به آن‌ها گوش بدهند.

اهمیت ضبط مکالمات چیست؟

امکان ضبط تماس ابزار مناسبی برای اهداف آموزشی و جذب اشتیاق کارمندان، خصوصاً در خدمات مشتری یا واحدهای فروش است.

کارمندان می‌توانند برای بهبود تعامل خود با مشتری‌ها، به تماس‌های خود گوش بدهند و مدیران نیز می‌توانند با شنیدن مکالمات آن‌ها، به پیشرفت ارتباطات واحد خود کمک می‌کند.

برخی سازمان‌ها برای افزایش امنیت شرکت‌ خود نیاز به شنیدن تماس‌ها دارند. اما سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دلیل بالا بودن هزینه‌های نرم‌افزار ی و سخت‌افزاری سیستم‌های ضبط مکالمات قادر به راه‌اندازی آن نبوده‌اند، امروز با استفاده از ویپ این امکان با کم‌ترین قیمت در اختیارشان قرار دارد.

ماهان‌ویپ با استفاده از نرم‌افزار مرکز تماس خود، امکان ضبط مکالمات را در لیست افزونه‌های پایه خود قرار داده است. متقاضیان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل نمایند تا همکاران ما در واحد فروش اطلاعات خود را بی‌دریغ دراختیار ایشان قرار دهند.

منبع: ویپ استودیو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا