02187273

آیا نیازی هست کسب و کارتان را به ویپ تغییر دهید؟

آیا نیازی هست کسب و کارتان را به ویپ تغییر دهید؟

آیا لازم است کسب و کارتان را به ویپ تغییر دهید؟

فرض کنید با دوستانتان هستید و تماس مهم کاری روی لپ تاپ دریافت می‌کنید. در مسیر رفت و آمد، یک پیام صوتی دریافت می‌کنید یا این‌که پیش شماره تلفن شما برای اصفهان است، اما دفتر کارتان در تهران واقع شده است.

به دنیای صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) خوش آمدید. با استفاده از خدمات ویپ، تماس‌های تلفنی شما در سطح اینترنت مثل ایمیل و داده‌ها، در بستر اینترنت برقرار می‌شود. این گونه خدمات می‌تواند هزینه های ارتباطات شما را به‌طور قابل توجهی کاهش و بهره‌وری شما را افزایش دهد. همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفیدی فراهم می‌کند که تلفن‌های سنتی قادر به انجامشان نیستند.

در هر صورت ویپ به سرعت محبوبیت پیدا می‌کند، برخی از مشاغل کوچک همچنان فکر می کنند که  کیفیت صوتی ویپ استاندارد نیست، هزینه‌های اجرای آن بالا است، یا زمانی‌که برق برود، تمام خدمات تلفنی قطع می‌شود.

ماهان‌ویپ در این مقاله به تعدادی از ویژگی‌های ویپ که حتماً برای شغل شما مناسب است، اشاره می‌کند:

۱- کیفیت خدمات ویپ، بسیار بالا است

خدمات ابتدایی ویپ نیاز داشت تا فرد تماس گیرنده و فرد پاسخگو، هر دو به کامپیوتر یا تلفن‌های IP دسترسی داشته باشند. کیفیت صدا بهبود قابل توجهی داشت، اما بسیاری از شرکت ها به‌دلیل استفاده از ویپ، سیستم تلفن قدیمی را کنار گذاشتند. بسیاری از این شرکت‌ها قابلیت نفوذ به شبکه اطلاعاتی خود برای انجام تماس‌های تلفنی را دارند و با پس‌انداز هزینه‌های اضافی، به کار ادامه می‌دهند.

۲- استفاده از ویپ به‌طور قابل توجهی هزینه‌های ارتباطات شما را کاهش می‌دهد

هزینه‌های اجرایی برای شرکت‌های مصرف کننده خدمات ویپ بسیار پایین‌تر از شرکت‌هایی است که از تلفن‌های سنتی استفاده می‌کنند. درنتیجه با سیستم‌های قدیمی تلفن و زیرساخت‌های پرهزینه‌ آن‌ها رقابت می‌کنند.

با استفاده از ویپ، شرکت‌ها دیگر نیازی به داشتن شبکه مجزا برای تلفن و دیتا ندارند، که این موضوع نیز به ذخیره هزینه‌ها کمک می‌کند. همچنین هزینه‌های مرتبط با کارمندان به صورت ناخودآگاه از بین می‌رود. تنها کاری که باید انجام دهید، انتقال تلفن‌های IP است.

۳- خدمات ویپ سیستم تلفن شما را بسیار منعطف می‌کند

سیستم‌های ویپ امکان انجام هرکاری که با تلفن‌های سنتی ممکن بود، فراهم می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید:

سیستم تلفنی خود را همراهتان داشته باشید:

مادامی‌که به اتصال پهن‌باند دسترسی دارید، می‌توانید هرجایی (برای مثال در اتاق یک هتل و یا منزل دوست‌تان) از سیستم‌ ویپ استفاده کنید. فروشنده‌ها و کارمندان به‌راحتی با استفاده از تماس‌های تلفنی در دسترس هستند و نیازی نیست اگر در شرکت نیستید، با شماره تماس شخصی شما تماس بگیرند.

با استفاده از لپ‌تاپ تماس‌ها را دریافت کنید:

بسیاری از سیستم‌های ویپ شامل نرم‌افزار تلفن می‌شود که امکان دریافت و برقراری تماس را با استفاده از موبایل یا کامپیوتر و هدفون‌ متصل به آن فراهم می‌کند. درنتیجه اگر در دفتر شرکت خود نباشید، مادامی‌که به موبایل یا لپ‌تاپ‌تان دسترسی دارید، هیچ وقت تماسی را از دست نخواهید داد.

با استفاده از ایمیل‌تان پیام صوتی و فکس دریافت کنید:

بسیاری از خدمات ویپ امکان دریافت پیام صوتی و فکس را برای شما فراهم می‌کند تا شما پیام یا فکس مورد نظر را به صورت خودکار دریافت نمایید. تمام پیام‌هایتان را در یک مکان دریافت می‌کنید و به‌سادگی می‌توانید آن را آرشیو یا فوروارد کنید.

خط‌های تلفن مجازی دریافت خواهید کرد:

خط تلفن شما این قابلیت را خواهد داشت که از هر کدی بدون محدودیت منطقه مخابراتی استفاده کند. برای مثال اگر دفتر کار شما در مشهد است، می‌توانید خطی با کد سایر شهرها داشته باشید.

بهره‌وری را افزیش دهید:

بسیاری از خطوط تلفن دارای امکان تماس همزمان روی دستگاه‌های متعدد هستند. یکی از مطالعات انجام شده توسط سیج ریسرچ نشان می‌دهد تلفن اینترنتی خروجی هر کارمند را تا هفته‌ای ۳٫۹ ساعت افزایش بخشیده است.

 

ماهان ویپ با عرضه نرم‌‌افزار ویپ کوشیده است تا تمام نیاز مرکز تماس مشتری‌های خود را ترفیع کند و به آن‌ها در افزایش بهره‌وری و سهولت در برقراری و دریافت تماس، و درنتیجه تمام این موارد، بهبود رضایتمندی مشتری کمک کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند.

 

منبع: entrepreneur

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا