02187273

آیا ویپ کسب و کار شما را مختل می‌کند؟

آیا ویپ کسب و کار شما را مختل می‌کند؟

همیشه تکنولوژی‌های جدید ممکن است برای برخی از کسب و کارها یک تهدید به حساب بیاید و برخی از قسمت‌ها را مختل کند، اما باید درنظر داشت که هر فناوری با خود صنعت و بخش‌های جدیدی را به دنیای کار معرفی می کند. بسیاری از فناوری‌ها یک موضوع جدید نیستند، بلکه نسل قبلی فناوری را بهبود می‌بخشند. درهر صورت، هرازگاهی یک موضوع کاملاً جدید و متنوع به دنیای فناوری اضافه می‌شود، که امروزه «ویپ» یکی از آن موارد است.

با شروع راه‌اندازی ویپ، صنعت تلفن با مشکلات بسیاری مواجه شد. شرکت‌ها به جای خرید تلفن‌های گران‌قیمت به سمت ویپ روی آوردند که با هزینه های کم تر قابل استفاده است. همچنین بسیاری از آن‌ها خطوط ثابت تلفن را با خط‌های IP دار تعویض کردند.

حتی بسیاری از شرکت های عرضه‌کننده تلفن همراه از ویپ لطمه خوردند چرا که مشترکان ویپ دیگر نیازی به استفاده از شبکه‌های اینترنت ثابت ۳G و ۴G ندارند و به سادگی با بهترین سرعت می‌توانند ارتباطات خود را برقرار کنند.

ویپ چه تاثیری روی کسب و کار شما دارد؟

بیشتر سازمان‌ها برای کسب و کار خود  از تماس‌های صوتی به عنوان مهم‌ترین قسمت ارتباطات استفاده می‌کنند. حتی چند ساعت اختلال در سیستم تماس آن‌ها، به‌عنوان از دست دادن مقدار قابل توجهی سود شرکت است.

اگر شما دانش کافی درباره سیستم تماس ویپ نداشته باشید، حتماً به این موضوعات فکر می‌کنید. هنوز افراد بسیاری هستند که نسبت به سیستم مدرن ویپ اطلاعات کافی و مورد نیاز را ندارند. تجارب گذشته نشان می‌دهد که راه‌اندازی فناوری‌های جدید ساده یا ارزان نیست. اما با نگاهی به ویپ متوجه می‌شوید راه‌ اندازی این سرویس نه‌تنها بسیار آسان است، بلکه روی فعالیت‌های روزمره هر شرکت نیز تاثیر به‌سزایی می‌گذارد.

خوشبختانه نرم‌افزار ویپ ماهان‌ویپ، تجربه سختی برای کاربران فراهم نمی‌کند. تلفن‌های آی پی دار عملکردی مشابه با تلفن‌های آنالوگ دارند؛ برای مثال برقراری و پاسخگویی به تماس کاملاً مشابه تلفن‌های آنالوگ است.

تغییر سرویس به ویپ

مشکل دیگری که وجود دارد، خط تلفن‌هایی است که شرکت‌ها در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنند. احتمالاً شما شماره تلفن مجموعه خود را به شرکت‌ها و افراد زیادی داده‌اید. با استفاده از نرم‌افزار ویپ ماهان ویپ شما می‌توانید از شماره تلفن‌های خود استفاده کنید؛ این ویژگی پورت شماره تلفن نام دارد. با استفاده از خطوط تلفن ویپ نیازی به تعویض تلفن نخواهید داشت. حتی مشتری‌های شما الزاماً نباید بدانند که چیزی تغییر کرده است.

 

ماهان‌ویپ با عرضه نرم افزار ویپ، مزایای بسیاری را برای مراکز تماس فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، لطفاً، با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل بفرمایید تا اطلاعات خود را بی‌دریغ در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

منبع: VoipStudio

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا