02187273

انتقال تماس تلفن ویپ روی موبایل

انتقال تماس تلفن ویپ روی موبایل

علاوه بر تلفن ویپ ، که راه ارتباطات بین المللی را با کم ترین هزینه هموار کرده است ، با استفاده از موبایل می توان تماس های تلفن ویپ را پاسخ گو بود. یکی از کاربرد های ویپ ، انتقال تماس می باشد که قبلا به آن پرداخته ایم. این قابلیت ، همان تحرک تلفن ویپ می باشد که می توان با استفاده از آن ، روی دستگاه های دیگر ، به تماس های دریافتی پاسخ دهید.
در ادامه با نحوه ی انتقال تماس تلفن ویپ روی موبایل ها و مزایای آن بیشتر آشنا میشوید.

نحوه ی انتقال تماس تلفن ویپ

مزایای انتقال تماس ویپ
این قابلیت که برای کاربران موبایل های هوشمند فراهم شده است ، هزینه ها کاربران را به حداقل میرساند و به آن ها این امکان را می دهد که بدون استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر ، تکست ، تماس و…را ارسال و دریافت کنند.

نحوه ی انتقال تماس روی موبایل
برای این که تلفن خانگی شما کاملا سیار باشد ، می توانید با استفاده از امکانات اندکی که لازمه انتقال تماس در تلفن های ویپ است ، این کار را انجام دهید.
لازمه کار دستگاه iPBX و ورودی دارای پورت شهری می باشد.برای انتقال تماس ، باید ابتدا ورودی دستگاهiPBX را به خروجی PC دستگاه HX420 متصل کنید. در مرحله ی بعد شماره مدنظر خود را در قسمتiPBX و بخش Follow me به شماره موبایل خود ارتباط دهید. با این کار هر زمانی که تماسی دریافت کنید ، تماس مربوطه به شماره ی درج شده ترانسفر میشود اما چون عملا شماره ای جز شماره شما وجود ندارد ، تماس به قسمت Follow Me می رود و با شماره موبایل شما ارتباط برقرار می کند. در نهایت شما با تلفن همراه ، تماس را دریافت می کنید.

پیمایش به بالا