02187273

مفهوم gateway چیست

انواع تلفن های ویپ و معرفی کارکرد voip

در معرفی انواع تلفن های ویپ ، دسته بندی ای را برای انواع تلفن های ویپ معرفی کردیم که یکی از آن ها بر اساس کاربرد ،و دیگری بر اساس عملکرد بود که به دو دسته ی میزبانی شده و یا مستقر در مرکز تقسیم میشوند. ، انواع تلفن های ویپ بر اساس کاربرد انواع مختلفی دارند که با آن ها آشنا خواهید شد.

معرفی انواع تلفن های ویپ دستکتاپ ، USB ، کنفرانس ، بی سیم و…

در این بخش قصد معرفی انواع تلفن های ویپ را داریم.  پس همراه ماهان ویپ باشید تا با بررسی سیستم voipتلفنی انواع تلفن های voip را بشناسید. همانطور که سازمان‌ها به دنبال همه‌گیری و جستجوی دستگاه‌هایی که به پیشرفت و توسعه کمک می‌کنند، به پیشرفت و توسعه می‌پردازند، ارتباطات انواع voip کنوانسیون صدا بر روی وب به سرعت به ترتیب مکاتبات مطلوب تبدیل می‌شود.

تلفن VoIP چیست؟

انواع تلفن های ویپ در واقع یک ترتیب تلفنی هستند که از نوآوری VoIP استفاده می کنند. این بدان معناست که یک تلفن به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک سازمان IP، تماس ها و پیام های صوتی را برقرار کنید.

در صورتی که با واتس اپ، فیس بوک یا اسکایپ تصمیم بگیرید یا تصمیم بگیرید، از نوآوری VoIP استفاده کرده اید. تلفن VoIP یک تجهیزات یا تلفن نرم افزاری است (که در رایانه شخصی یا محل کار شما معرفی شده است) که این نوع ارتباط را تقویت می کند.

انواع تلفن های ویپ و سیستم‌های IP PBX به سازمان‌ها روشی محکم و قابل انطباق را برای حفظ نیروی کار غیرقابل انکار خود و حفظ ارتباط با مشتریان و شرکای مختلف ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله voip چیست را مطالعه کنید تا اطلاعات شما درباره این نوع تلفن‌ها بالاتر برود. همچنین برای اطلاع از قیمت voip با کارشناسان ماهان نت تماس بگیرید.

انواع voip

انواع تلفن های voip برای چه کاری استفاده می‌شوند؟

انواع سیستم های voipبه نوآوری آن  بستگی دارند که تماس‌ها را به صورت پیام های رایانه ای از طریق وب منتقل می کنند، نه از طریق خطوط تلفن معمولی و کابل های مسی. با یک VoIP یا IP PBX، سازمان ها از شبکه، قابلیت حمل و چابکی که همه گروه های تجاری پیشرفته به آن نیاز دارند بهره مند می‌شوند.

بررسی انواع تلفن های voip برای استفاده در شرکت

با سیستم‌های تلفن مرسوم، سازمان‌ها می‌توانند تماس‌های صوتی را از طریق تلفن ثابت خود برقرار کنند، با این حال شما این گزینه را نخواهید داشت که از ارتباط وب خود با تصمیم‌گیری استفاده کنید. این بدان معناست که همکاران نمی توانند در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از تلفن استفاده کنند و آنها را محدود به محل کار خود کنند. عدم انطباق باعث از بین رفتن تلفن ثابت در خانه های شخصی شده است و در حال حاضر مشابه آن در فضای کسب و کار در حال انجام است و انجمن ها به دنبال سیستم های قابل نگهداری بیشتر و قابلیت نگهداری بیشتری هستند که به توسعه کسب و کار کمک می کند.

با توجه به کاربرد های مختلف ویپ که در نظر دارید ، هر یک از نمونه های زیر که در ادامه معرفی میشود را انتخاب کنید:

معرفی و آشنایی با انواع تلفن های VoIP

دو نوع منحصربفرد از تلفن VoIP وجود دارد که هر دو به مشتریان تجاری اجازه می‌دهد تا با استفاده از انجمن وب تصمیم‌گیری کنند. برای کسب اطلاعات درباره راه اندازی مرکز تماس کافیست نیم نگاهی به فروشگاه ماهان ویپ بیاندازید تا از امکانات موجود شگفت زده شوید.

1. انواع تلفن های ویپ سخت افزاری

هارد تلفن یک تلفن واقعی است که به نظر می رسد مانند یک تلفن معمولی است و اساساً به همان روش کار می کند. تضاد اساسی این است که یک ابزار تلفن سخت سیگنال‌های صوتی را از طریق ارتباط وب شما ارسال می‌کند و به طور کلی سودمندی بیشتری را ارائه می‌دهد. این تلفن‌های فعلی که به صراحت برای تقویت نوآوری VoIP برنامه‌ریزی شده‌اند، هر یک از نکات برجسته‌ای را که گروه‌های تجاری شما برای تطبیق پذیری سیستم VoIP شما نیاز دارند، ارائه می‌کنند. یک تلفن سخت‌جان بدون توقف واقعی در سازمان تجاری شما کار می‌کند.

انواع سیستم های voip

2. انواع تلفن های ویپ نرم افزاری

در حالی که یک تلفن واقعاً در محل کار  برای مشتریان قرار می گیرد، یک تلفن نرم افزاری نوع محصول تلفن شما است. این بدان معناست که می توانید آن را در ایستگاه کاری، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود و همچنین ابزارهای مختلف مانند تبلت یا آی پد معرفی کنید و از قابلیت حمل کاملی که ارتباط VoIP اجازه می دهد بهره مند شوید. برتری یک تلفن نرم افزاری این است که مشتریان می توانند با استفاده از ابزار مورد علاقه خود از هر جایی که دارای یک انجمن وب باشد، تصمیم بگیرند و تصمیم بگیرند. این امر زندگی را برای افراد دورکار یا کارگرانی که در حال جابجایی هستند بسیار ساده تر می کند، زیرا آنها می توانند بدون اینکه به محل کار یا محل کار خود دلبسته باشند به همان چیزهای قدیمی ادامه دهند.

تلفن های رومیزی با دسکتاپ

انواع تلفن های ویپ ، بیش از 300 نوع تلفن دسکتاپ دارند که بر اساس قابلیت ها و برند های مختلفی که دارند ، قسمت های متفاوتی نیز دارند. نوع بیزینس کلاس یا اداری ویپ ، همین تلفن های رومیزی هستند که امکانات پایه ویپ را در بردارند. در صورتی که قصد خرید بهترین تجهیزات مرکز تماس را دارید، کافیست فقط یکبار ماهان ویپ را امتحان کنید.

تلفن های مخصوص ویپ

تلفن های USB

این نوع تلفن های با استفاده از رابط USB ، به صورت مستقیم به کامپیوتر متصل میشوند. شما می توانید به صورت همزمان از تلفن های USB و سافت فون های دیگری نظیر اسکایپ که با استفاده از ویپ پشتیبانی می‌شوند استفاده کنید.

تلفن های ویدیویی

این نوع تلفن ها ، دوربین های کوچکی را در بردارند که امکان فیلم برداری هنگام مکالمه و ارسال آن را فراهم کرده است. با استفاده از این نوع تلفن ، در کنفرانس های بزرگ و جاهایی که نیاز به ارتباط تصویری دارید ، می توانید همزمان با استفاده از سایر امکانات انواع تلفن های ویپ، تماس ویدیویی برقرار کنید.

تلفن های کنفرانسی

این نوع تلفن ها صرف برای ارتقاهای کنفرانسی تهیه شده است که نیاز دارید به صورت همزمان ، چند نفر تماس تلفنی برقراری کنندو به صورت یک جا پاسخ را بشنوند.

سافت فون ها

سافت فون ها اپلیکیشن هایی هستند که روی موبایل و یا کامپیوتر نصب میشوند و از طریق ویپ ، پشتیبانی می‌شوند. برای مطالعه بیشتر درباره اینکه  سافت فون چیست و چه کاربردی دارد حتما این مقاله را مطالعه کنید.

تفاوت بین انواع تلفن های ویپ در مقابل سیستم‌های تلفن معمولی در ارتباطات IP چیست؟

اصطلاحات VoIP و ارتباطات IP اغلب می توانند برعکس استفاده شوند. ارتباطات IP، یک اصطلاح چتر برای سیستم‌های تلفن پیشرفته و تحت وب است که برخلاف سیستم‌های معمولی و ساده است. بنابراین صدا از طریق IP نوعی ارتباط IP است، با VoIP به طور واضح تر چگونگی تمرکز و ارسال ترافیک صوتی بر روی سازمان را مشخص می کند. به هر حال، به طور کلی، آنها اساساً دقیقاً به همان معنی هستند.

راهنمای خرید انواع تلفن ویپ

مزایا و سودمندی‌های انواع تلفن‌های ویپ

همانطور که در مقاله انواع تلفن های ویپ اشاره کردیم، ارزیابی قابلیت‌های مرکزی که در phone VoIP به آن نیاز دارید و آن‌هایی که ممکن است با توسعه کسب‌وکارتان انتظار داشته باشید، حیاتی است. بهترین تلفن های VoIP باید به طور قابل توجهی ظرفیت های بیشتری را نسبت به تلفن های اداری معمولی ارائه دهند. به عنوان مثال، شما باید این گزینه را داشته باشید که تماس‌ها را قطع یا ممانعت کنید، یا باید با تجهیزات انتخابی خود تماس‌های تلفنی یا گردهمایی‌های ویدیویی داشته باشید. ویدیوی HD ممکن است در حال حاضر برای گروه شما اساسی باشد، یا در هر صورت می‌تواند یک جایزه لذت بخش باشد، اما از آنجایی که شبکه وب همیشه قابل اعتماد است، شباهت ویدیو چیزی است که باید در نظر بگیرید.

راهنمای خرید انواع تلفن ویپ کدام اند؟

در انواع تلفن های ویپ جا دارد اشاره کنیم در حالی که برخی می‌توانند تلفن نرم‌افزاری را انتخاب کنند، تلفن محل کار محصولی که می‌تواند روی رایانه شخصی، محل کار یا همه کاره برای ساخت تلفن‌های روی وب معرفی شود، به همین ترتیب قرار دادن منابع در تجهیزات اختصاصی مفید است. در هر صورت، بازار از نظر تصمیم گیری ثروتمند است، و با تعداد زیادی از گزینه های VoIP کاری و تلفن های اداری در دسترس، تعیین نکات برجسته و آثار برای اهداف تجاری جدید شما ضروری است. بنابراین، ما خلاصه ای از تصمیمات برتر تلفن VoIP خود را برای سال 2023 جمع آوری کرده ایم تا به شما در تشخیص نیازهای خود کمک کنیم و تلفن های VoIP مناسب را برای خود و همچنین گروه خود انتخاب کنید. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ماهان ویپ از جشنواره‌های ماهان ویپ مطلع شوید.

سوالات متداول

محبوب ترین و پرفروش‌ترین برند‌های انواع تلفن های ویپ در بازار چه برندهایی می‌باشند؟

بهترین تلفن های مخصوص ویپ را می‌توان به ترتیب اولویت از یالینک ( yealink) , ویپ گرنداستریم ( grandstream ) ,سیسکو,پاناسونیک, … نام برد.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن VoIP های بازار حدودا از چه قیمتی قابل تهیه هستند؟

انواع تلفن voip بر اساس کاربرد در بازار ایران در بازه قیمتی 3.000.000 میلیون تومان تا 5.000.000 میلیون تومان  قرار دارند.

پیمایش به بالا