02187273

ماهان ویپ؛ مدیریت حرفه ای مرکز تماس در سازمان های بزرگ

ماهان ویپ؛ مدیریت حرفه ای مرکز تماس در سازمان های بزرگ

کاربرد منو صوتی پیشرفته ماهان ویپ در افزایش بهره وری نیروی کار

نرم افزار مرکز تماس ماهان ویپ (Mahan Voip) در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان سفارشی شده و امروزه بیشتر کسب و کار ها و سازمان ها برای بهره وری بهتر نیروی کار از آن استفاده میکنند. افزایش بهره وری نیروی کار باعث کاهش هزینه های اضافی در سازمان است و در نتیجه بهبود وضعیت فروش در شرکت میشود. امکانی که به واسطه منوی صوتی پیشرفته نرم افزار ماهان ویپ برای مشتریان سازمانی قابل دسترس خواهد بود.

به طور مثال؛ واحدهای پشتیبانی در شرکت های دارای مرکز تماس (Call Center) با استفاده از افزونه منوی صوتی پیشرفته ماهان ویپ می توانند کیفیت عملکردشان را افزایش دهند. به این صورت که مشتری ابتدا کد پیگیری یا شناسه فاکتور  و دیگر مشخصات مربوطه را وارد میکند و سپس در صورت صحت کد وارد شده به اپراتور پشتیبانی وصل میگردد. این کار چند مزیت دارد.

  • اولاً؛ اپراتور قبل از اینکه تماس را پاسخ دهد تاریخچه اطلاعات مشتری را مشاهده مینماید و با علم به اینکه چه کسی پشت خط است تماس را پاسخ داده و همین امر کیفیت پاسخگویی را افزایش میدهد.
  • دوماً؛ تماس های مفید و درست به اپراتور وصل میشود و کارشناس زمانش را بابت تماس های متفرقه هدر نمیدهد. در نتیجه سازمان شما به بهترین نحو به مشتریان خدمت رسانی میکند  و این روش برای ارائه خدمات پس از فروش نیز نتیجه قابل قبولی دارد.

یکی از امتیازات خوبی که نرم افزار ماهان ویپ نسبت به دیگر نرم افزار ها دارد به این صورت است: هر گونه عملیاتی که برای سازمان شما مهم باشد از طریق این افزونه و با کمک منوی صوتی پیشرفته میتوانید اجرا کنید و سناریو تماس هر واحد را تعیین و اجرا نمایید. به طور مثال اگر مشتری درخواست خرید ثبت کرده ولی واریزی انجام نداده باشد، با زدن کد پیگیری مشتری را به واحد مالی ارتباط داده تا اپراتور این واحد جهت واریز وجه ایشان را راهنمایی کنند.

با توجه به بیماری کرونا مردم اکثر خرید ها و نیازهایشان را به صورت آنلاین و اینترنتی از فروشگاه های معتبر تهیه و سفارش میدهند. یک سیستم مدیریت مرکز تماس حرفه ای اعتبار برند شما را در بین رقبا ارتقا داده و علاوه بر اینکه می تواند کمک زیادی به جلوگیری از شیوع کرونا بکند، باعث افزایش درآمد و بهره وری نیروی کار در سازمان شما میشود.

منوی صوتی پیشرفته ماهان ویپ در خرید های اینترنتی از اتلاف وقت هم جلوگیری میکند. زمانی که خرید اینترنتی انجام شود، مشتری فروشگاهی که این نرم افزار را داشته باشد میتواند با وارد کردن کد پیگیری در کوتاهترین زمان وضعیت خرید را چک نماید.

در نهایت هر چه مدیریت مرکز تماس (Call Center) سازمانتان را حرفه ای تر کنید و از ابزارهای مدرن در ارائه خدمات به مشتری استفاده کنید، موجب بهبود نرخ بهره وری نیروی کار در سازمان میشوید. این امر باعث افزایش رضایتمندی مشتری و در نتیجه افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد. منوی صوتی ماهان ویپ میتواند تمام این موارد را برای شما به همراه بیاورد.

پیمایش به بالا