02187273

مزایای یکپارچه‌سازی ویپ و نرم‌افزار CRM

مزایای یکپارچه‌سازی ویپ و نرم‌افزار CRM

CRM مخفف کلمه انگلیسی (Customer Relationship Management) به‌معنای مدیریت ارتباط مشتری است. CRM یک چارچوب ضروری برای مدیریت ارتباطات کسب و کارها است. این یکسان‌سازی به سایر شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا نرم‌افزار خود را با سیستم تماس شرکت ادغام کنند و داده‌ها را بین دو پلتفرم انتقال دهند. اما این ویژگی چه مزیتی برای شما دارد؟
یکسان‌سازی بسیاری از سیستم‌های تماس ابری، با CRMهای معروفی چون های‌رایز و زن‌دسک انجام می‌شود. این یکپارچه‌سازی‌ها داده‌ها و آنالیزهای مرتبط با فروش، بازاریابی، و تیم‌های پشتیبانی را در اختیار شرکت قرار می‌دهد.
این‌جا لیستی از مزیت‌هایی که یکسان‌سازی ویپ و نرم افزار CRM می تواند در اختیار سازمان شما قرار دهد را فهرست کرده‌ایم و درباره هرکدام توضیح مختصری داده‌ایم:
  • داده‌های تماس در زمان واقعی

تمام تماس‌های مشتری‌ها اطلاعات و بینشی را در اختیار شرکت قرار می‌دهد. صحبت با مشتری‌هایی که پتانسیل و ارزش بالایی برای شرکت دارند، اطلاعات بسیاری را در اختیار کارشناسان فروش و درنتیجه فروش بهتر و بیشتر شرکت قرار می‌دهد. به‌جای این‌که کارمندان بخش فروش به نوشتن و ثبت اطلاعاتی مثل شماره تماس و زمان تماس عادت کنند، CRM ویپ تمام اطلاعات را در زمان مشخص ثبت می‌کند.
  • تجربه کاربری بهتر

یکپارچه‌سازی CRM این امکان را برای نمایندگان فروش و پشتیبانی فراهم می‌کند تا نیاز مشتری را در دقیق‌ترین زمان پیش‌بینی کنند. اگر یکپارچه‌سازی به خوبی انجام شود، کارشناس شرکت به‌طور مستقیم به حساب کاربری تماس‌گیرنده وصل می شود و در زمان اون صرفه‌جویی می شود؛ چراکه لازم نیست برای پیدا کردن اطلاعات آن‌ها مثل مدت تماس، جستجو کند.
کارشناسان فروش نیز می‌توانند از اطلاعات موجود در پروفایل CRM کاربر (مانند دفعات بازدید از سایت، آیتم‌های مشاهده شده، خریدهای قبلی و غیره) استفاده کنند تا اطلاعات بیشتری درمورد هر یک از تماس گیرنده‌ها کسب کنند.
کارشناسان پشتیبانی نیز می‌توانند با استفاده از یکپارچه سازی CRM به تاریخچه مشکلات و تیکت‌های پشتیبانی هر کاربر دسترسی داشته باشند؛ درنتیجه نه‌تنها در وقت این کارشناس صرفه‌جویی می‌شود، بلکه رضایتمندی مشتری بهبود خواهد یافت.
  • افزایش کارایی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، یکپارچه‌سازی CRM با حذف کارهای کسل‌کننده و زمان‌بری مانند ورود و جستجو در اطلاعات کاربر، کارایی کارشناس را افزایش می‌دهد. کارشناس فروش یا پشتیبانی می‌تواند با استفاده از یکپارچه سازی CRM، از جستجوی صفحه کاربری مشتری، مکالمات قبلی،  پیدا کردن تیکت‌های قدیمی و همچنین ورود اطلاعات جدید خلاص شود. دستکاری در اطلاعات نه‌تنها روند کار را کند می‌کند، بلکه فضا را برای اشتباهات احتمالی باز می‌گذارد.
  • بهبود مدیریت

با استفاده از یکپارچه‌سازی CRM ویپ، مدیران می‌توانند به اطلاعات مهمی ازجمله تماس‌های هر کارشناس (مثلاً تعداد تماس‌ها در هر روز، میانگین مدت تماس، مدت انتظار، تماس‌های پاسخ داده نشده و غیره) دست پیدا کنند. مدیران هر شرکت با استفاده از این اطلاعات می‌توانند به بهبود کار یک کارشناس یا درمجموع پیشرفت روند کار تیمی کمک کنند.
اگر یک کارشناس مدت زمان زیادی با مشتری صحبت کند، سوپروایزر او می‌تواند تماس را به کارشناس دیگری انتقال دهد.
امروزه در شرایط رقابت فروش، اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردارند و استفاده درست از این اطلاعات، به شرکت‌هایی که از مرکز تماس برخوردارند، کمک بسیاری می‌کند. یکپارچه‌سازی CRM شاید لزوماً منجر به رضایتمندی بیشتر نشود، اما استفاده بهینه از آن حتماً منجر به بهبود ارتباط با مشتری خواهد شد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.
منبع: onsip

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا