02187273

مشکلات تلفن ویپ

مشکلات تلفن ویپ

در کنار مزایای تلفن ، مشکلات و محدودیت هایی نیز در استفاده از این سرویس وجود دارد. در واقع همین مشکلات نسبی هستند که سبب میشوند بیشتر افراد از تلفن های رایج استفاده کنند و کمتر سیستم های جدیدی نظیر ویپ را ترجیح دهند. اما با مطالعه ی مشکلات رایج تلفن ویپ و علت آن ها که در ادامه معرفی می کنیم ، می توانید محدودیت های موجود را به حداقل برسانید.

بررسی مشکلات تلفن ویپ

در ادامه رایج ترین این مشکلات را می خوانید:
قطعی و وصلی های مکرر تلفن ویپ
قطعی و صلی حین تماس ، متداول ترین مشکلی است ک کاربران درگیر آن هستند و این موضوع به سبب ساختار فیزیکی انتقال پیام در ویپ است. این تاخیر در ارسال و دریافت دیتا ، jitter نامیده میشود. همان طور که گفته شد ، اطلاعات در قالب پاکت های جداگانه تقسیم میشوند و هر یک مسیر های اینترنتی را طی می کنند تا صدا یا تصویر شما به گیرنده تماس برسد. به دلیل عوامل مختلفی که در انتخاب تلفن ویپ مناسب ممکن است نادیده گرفته شود ، این بسته ها ممکن است با بی نظمی و آشفتگی به مقصد برسند.
تفاوت جیتر و تاخیر
دقت داشته باشید که منظور از تاخیر ، لحظاتی است که پاکت ها دیرتر ترانسفر میشود و تا حد خاصی در ویپ معمول است. ولی جیتر زمانی ایجاد میشود که تاخیرها متغیر میشود و قطعی و و صلی زیادی ایجاد میشود.
علت قطع و وصلی تماس های ویپ
علت این که با استفاده از این تلفن ، قطعی و صلی مکرر ایجاد میشود ، عمدتا کندی سرعت اینترنت است. گاهی هم پهنای باند شما مناسب نیست و ظرفیت لازم را برای انتقال صدا و تماس ندارد. بنابراین راه حل اصلی ، بررسی کیفیت اینترنت است.
حل قطعی و صلی ها تلفن ویپ
درگاه های جیتر بافر با تلفن ویپ ترکیب میشود و سراانجام سبب میشود قطعی و وصلی ها به حداقل ممکن برسد.

پیمایش به بالا